@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag älskar att science fiction-bokhandeln bara får fler och fler Portal-saker :'D ...synd bara att jag inte åker till Stockholm så ofta. Jag behöver en ny nyckelring och den butiken passar som bäst för sådant. Du kan ju annars beställa från deras hemsida ^-^ ![]() 11 maj, 2013 19:11 |
|
ChoChang
Elev |
Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni
Det är en dag imorgon också... 11 maj, 2013 19:11 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av stellaa: Yes, I know. Men jag vill ju hellre gå till butiken.Skrivet av LolFeelings: Jag älskar att science fiction-bokhandeln bara får fler och fler Portal-saker :'D ...synd bara att jag inte åker till Stockholm så ofta. Jag behöver en ny nyckelring och den butiken passar som bäst för sådant. Du kan ju annars beställa från deras hemsida ^-^
11 maj, 2013 19:20 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Nyponsoppa (+ grädde) + mandelbiskvier in my ♥
11 maj, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ChoChang: Jag har en kändis crush på den UNGE, observera UNGE Leonardo Dicaprio. den ni Ah, jag har träffat honom när han var "unge" Leonardo Dicaprio. Det var dock ett tag sedan, 1998 för att vara mer exakt. 11 maj, 2013 19:28 |
|
moaskywalkr
Elev |
11 maj, 2013 19:42 |
|
Celebikai
Elev |
11 maj, 2013 19:47 |
|
moaskywalkr
Elev |
Skrivet av Celebikai: men jag skrev inlägget igår ditt tapp :@ men jag läste det idag idiot d e inte varje dag jag loggar in på mugglis varför är förresten din signatur en alkoholiserad blödande mjf blir obekväm 11 maj, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
Snart ska jag ut och tälta med syskonen på trädgården!
11 maj, 2013 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
Har nyss tittat på Harry Potter och Fången från Azkaban. Den gick på tv.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen