@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
The world is fucked up. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 16:41 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Det där krossar mitt hjärta </3 11 maj, 2013 17:04 |
|
Pixie
Elev |
11 maj, 2013 17:05 |
|
LolFeelings
Elev |
11 maj, 2013 17:16 |
|
joel9324
Elev |
jag är hungrig och snart är det mat yeyy
11 maj, 2013 17:25 |
|
Leonora
Elev |
11 maj, 2013 17:26 |
|
Solkatten
Elev |
xD Btw, han ser fan ut som Ron i det röda håret! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 maj, 2013 17:29 |
|
Pixie
Elev |
11 maj, 2013 17:37 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Pixie: ...håller faktiskt med dig där. Glass är awesome.Skrivet av LolFeelings: Jag har sockervadd. Avundsjuka? :'D näää glass is the shit
11 maj, 2013 17:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ÄÄÄÄNTLIGEN! Jag har bråkat med en uppsats i två månader nu och det är så jäkla skönt att den nu får vara klar. Jag skiter i om den brister i kriterierna på något vis. Nu är den inskickad så att jag kan ägna mig fullt åt 500 kanji (+ kombinationer), hundratalet verb och olika böjningar, glosor i allmänhet, ljudfiler, 5 apjobbiga texter i olika format och övrigt som vi lärt oss sedan förra tentorna.
SÅ GAAAALET SKÖNT! Trött som faaan men skönt är det! Nu blir det sen kväll med kanji, tidig morgon med glosor - fullt ös med de fem texterna och ljudfiler inför måndagens första tentor. Sedan mer kanji, glosor och grammatiklogik måndagsnatten till tisdag. Jag skall nog lyckas bli godkänd den här gången också Men först en kort promenad och frukost-shopping. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 maj, 2013 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen