@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: hahahahahHAHA orka skriva om slutshaming jag tänker hålla tal om youtubers eller kanske shipping? fandoms? fanGIRLING?! GODDAMMIT BESLUTSÅNGEST shipping!!!111 då kan du ta larry som exempel huehuehue (inte alcas pls) okay shipping it is jag tror att sanna skulle ta ett seriöst samtal med mig om jag tog upp alcas annars hade jag gjort det ok
11 maj, 2013 15:25 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: hahahahahHAHA orka skriva om slutshaming jag tänker hålla tal om youtubers eller kanske shipping? fandoms? fanGIRLING?! GODDAMMIT BESLUTSÅNGEST shipping!!!111 då kan du ta larry som exempel huehuehue (inte alcas pls) okay shipping it is jag tror att sanna skulle ta ett seriöst samtal med mig om jag tog upp alcas annars hade jag gjort det ok go sanna
11 maj, 2013 15:43 |
|
Luna Chang
Elev |
11 maj, 2013 15:43 |
|
Pixie
Elev |
11 maj, 2013 15:43 |
|
Luna Chang
Elev |
11 maj, 2013 15:45 |
|
Katla
Elev |
Hej KP. Idag åt jag min första Magnum. Det var Créme Brûlée. Kartongen var fin. Den luktade illa. Första tuggan smakade jättegott. Sedan blev den besk. Jag ger den 3 KP. Nu taggar jag M4L13. Hejdå KP.
♏︎ 11 maj, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Ja nu har jag bytt profil bild ni som har sett 07 ghost känner nog igen Mikage!
11 maj, 2013 15:59 |
|
Luna Chang
Elev |
11 maj, 2013 16:05 |
|
stellaa
Elev |
11 maj, 2013 16:11 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Katla: Hej KP. Idag åt jag min första Magnum. Det var Créme Brûlée. Kartongen var fin. Den luktade illa. Första tuggan smakade jättegott. Sedan blev den besk. Jag ger den 3 KP. Nu taggar jag M4L13. Hejdå KP. Hej Medea! Du behöver inte oroa dig, ibland kan glass vara mindre god. Alla har ju såklart olika smak! Själv tycker jag att den är god Hälsningar KP-Malie.
11 maj, 2013 16:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen