Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men nej du kan ju inte börja gråta du med xD räcker väl att jag gör det xDCara Riddle: Men gud, nu börjar ju jag nästan gråta xD ♥ Tack, du underbara Cara. ♥ Älskar att prata med dig, allt från Vampire Diaries till hästar. GOSH VAD JAG ÄR GLAD FÖR ATT VI BÖRJADE PRATA! ja jag är verkligen mega glad över att vi började prata ♥ Kanske xD Men gud... Vad jag tycker om dig Cara! ♥ ♥ 2 aug, 2012 17:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar dig med Fanny ♥ du är en helt underbar människa och tack för att du finns ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men nej du kan ju inte börja gråta du med xD räcker väl att jag gör det xDCara Riddle: Men gud, nu börjar ju jag nästan gråta xD ♥ Tack, du underbara Cara. ♥ Älskar att prata med dig, allt från Vampire Diaries till hästar. GOSH VAD JAG ÄR GLAD FÖR ATT VI BÖRJADE PRATA! ja jag är verkligen mega glad över att vi började prata ♥ Kanske xD Men gud... Vad jag tycker om dig Cara! ♥ ♥ ![]()
2 aug, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag gillar dig med Fanny ♥ du är en helt underbar människa och tack för att du finns ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men nej du kan ju inte börja gråta du med xD räcker väl att jag gör det xDCara Riddle: Men gud, nu börjar ju jag nästan gråta xD ♥ Tack, du underbara Cara. ♥ Älskar att prata med dig, allt från Vampire Diaries till hästar. GOSH VAD JAG ÄR GLAD FÖR ATT VI BÖRJADE PRATA! ja jag är verkligen mega glad över att vi började prata ♥ Kanske xD Men gud... Vad jag tycker om dig Cara! ♥ ♥ Nemen gosh.... Jag vet inte vad jag ska säga Cara... ♥ Ta hand om dig, du är verkligen fantastisk... Tack för att du finns! ♥ Skulle vilja byta ut den där tråkiga meningen mot tusen andra, men det skulle bli lite för mycket då, haha. =) 2 aug, 2012 17:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha du är så söt Fanny ^^ men man behöver inte säga tusen ord, det är inte längden som räknas utan innehållet Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Jag gillar dig med Fanny ♥ du är en helt underbar människa och tack för att du finns ♥ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men nej du kan ju inte börja gråta du med xD räcker väl att jag gör det xDCara Riddle: Men gud, nu börjar ju jag nästan gråta xD ♥ Tack, du underbara Cara. ♥ Älskar att prata med dig, allt från Vampire Diaries till hästar. GOSH VAD JAG ÄR GLAD FÖR ATT VI BÖRJADE PRATA! ja jag är verkligen mega glad över att vi började prata ♥ Kanske xD Men gud... Vad jag tycker om dig Cara! ♥ ♥ Nemen gosh.... Jag vet inte vad jag ska säga Cara... ♥ Ta hand om dig, du är verkligen fantastisk... Tack för att du finns! ♥ Skulle vilja byta ut den där tråkiga meningen mot tusen andra, men det skulle bli lite för mycket då, haha. =) ![]()
2 aug, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Ja, det har du rätt i. =) ♥ Always, Cara.
2 aug, 2012 17:42 |
|
Millson Lovegood
Elev |
2 aug, 2012 18:13 |
|
Deathless
Elev |
Cara Riddle Det är klart jag bryr mig. :3 Ja och jag typ ''jobbar på att vara mindre blyg''. xD Haha så jag hoppas att nästa gång jag har turen att träffa dig att det ska gå bättre. xD
2 aug, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle Tack söta du :3 ♥ och självklart bryr jag mig darling C:
Och varsegod för Kurt 2 aug, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle;; När vi skulle mötas stod jag och hoppade upp och ner så att jag höll på att tappa min glass xD Så jag var också jävligt nervös xD
Men du är helt underbar. Helt, helt, helt underbar. Det vet du 2 aug, 2012 19:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Deathless: Vi kan jobba på det tillsammans ♥Cara Riddle Det är klart jag bryr mig. :3 Ja och jag typ ''jobbar på att vara mindre blyg''. xD Haha så jag hoppas att nästa gång jag har turen att träffa dig att det ska gå bättre. xD Skrivet av Borttagen: Haha jag är glad för det ♥Cara Riddle Tack söta du :3 ♥ och självklart bryr jag mig darling C: Och varsegod för Kurt Haha ja men nu kan jag ju ha honom i fickan Skrivet av Borttagen: Haha jag kan så se det framför ni xD haha men ja du hade ju ändå dina kompisar och jag bara var jätte nervös att ni inte skulle acceptera mig :sCara Riddle;; När vi skulle mötas stod jag och hoppade upp och ner så att jag höll på att tappa min glass xD Så jag var också jävligt nervös xD Men du är helt underbar. Helt, helt, helt underbar. Det vet du Men du var helt underbar du med ♥ ![]()
2 aug, 2012 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen