Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lovegood99
Elev |
2014 ska bli mitt år. Jag ska må bra,jag ska ta tag i mitt liv. Min kurator ska kontakt med en psykolog också, för jag orkar inte med all ångest,all social fobi,ja allt det där.
Jag ska göra allt för att må bra,allt för att bli lycklig och allt för att bara vara glad. 31 dec, 2013 18:14 |
|
the marauder
Elev |
Jag vill bara vara en bra person, jag vill vara snäll och trevlig och positiv och social och bara bra, men det känns som att vad jag än gör så blir allt bara fel.
Varför kan jag inte bara få vara normal? 31 dec, 2013 18:36 |
|
SevLoveer
Elev |
31 dec, 2013 19:02 |
|
Borttagen
|
fatta hur härligt och underbaaart det är att äta nyårsmiddag med bråkande föräldrar som vägrar att prata med varandra
: )))))) man sitter där helt tyst och äter sin mat, sedan smiter man iväg till sitt rum. sen när man kommer till sitt rum så ser man sin påbörjade packning och blir påmind om att vi åker i övermorgon och att jag inte har packat ett skit. sedan så hör man fyrverkeri utanför och blir påmind om att det snart är ett nytt år och borde starta det på ett bra sett med skratt och vänner eller släktingar men näedå, här är jag i mitt rum vid datorn och undviker min familj. världens underbaraste kväll, verkligen, och en fantastisk start på det nya året! : DDDD Spoiler: Tryck här för att visa! 31 dec, 2013 19:39 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
31 dec, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Det har varit antagligen ett av mina sämsta år, har mått otroligt dåligt under i princip hela 2013Skrivet av Borttagen: Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen Vad har hänt? 31 dec, 2013 19:45 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Det har varit antagligen ett av mina sämsta år, har mått otroligt dåligt under i princip hela 2013 Skrivet av Borttagen: Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen Vad har hänt? Samma är, men sen i somras har jag mått bättre. Vad är det som får dig att må dåligt?
31 dec, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Typ... allt. Tvångstankar. Inga kompisar. Ingen bryr sig. I can go on foreverSkrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Det har varit antagligen ett av mina sämsta år, har mått otroligt dåligt under i princip hela 2013 Skrivet av Borttagen: Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen Vad har hänt? Samma är, men sen i somras har jag mått bättre. Vad är det som får dig att må dåligt? 31 dec, 2013 19:51 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Typ... allt. Tvångstankar. Inga kompisar. Ingen bryr sig. I can go on forever Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: Det har varit antagligen ett av mina sämsta år, har mått otroligt dåligt under i princip hela 2013 Skrivet av Borttagen: Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen Vad har hänt? Samma är, men sen i somras har jag mått bättre. Vad är det som får dig att må dåligt? JAG BRYR MIG! Om du vill ha någon att prata med (utan att skriva det direkt i tråden) kan du prata med mig. Samma här! Jag har heller inga vänner... om man räknar med mänskliga vänner, och i verkligheten. Fast jag har inga allvarliga tvångstankar om det är det du tänker på, förutom att bita på naglarna och tvätta händerna alldeles för mycket så att mina händer måste begravas i handkräm.
31 dec, 2013 19:55 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: can I get a HELL YEAH om det här var det sämsta året i ditt liv (hittills) HELL YEAH Spoiler: Tryck här för att visa! ;;
31 dec, 2013 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen