TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag tycker inte det är jättesvårt! Vi sjunger ofta på latin!Jag vill lära mig Latin men det är svårt 14 okt, 2017 11:26 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 11:27
Detta inlägg ändrades senast 2017-10-14 kl. 11:29
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Va?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te 14 okt, 2017 11:28 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te Te medium ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 11:29 |
|
uniquorn
Elev |
14 okt, 2017 11:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
14 okt, 2017 12:14 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag tycker inte det är jättesvårt! Vi sjunger ofta på latin! Jag vill lära mig Latin men det är svårt Coolt, vilket språk är lättast grekiska eller latin? ♥ ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 12:33 |
|
Umiety
Elev |
Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te Te medium TACETE! 14 okt, 2017 12:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Umiety: NOOOOOOOOOOOOOOON!Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Va? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis Ote mediumdi te Te medium TACETE! 14 okt, 2017 12:40 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jag tycker inte det är jättesvårt! Vi sjunger ofta på latin! Jag vill lära mig Latin men det är svårt Det är lättare att sjunga på ett annat språk annat språk än det är att tala det. 14 okt, 2017 12:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen