The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x) WHAHAHAHAHAHAHAH
15 jan, 2017 20:13 |
|
Choixpeau
Elev |
MOWHAHAHAHAHHHH
aaaaaa 15 jan, 2017 20:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 jan, 2017 20:15 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. DuhSkrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. aaaaaa 15 jan, 2017 20:16 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Och hur skriver du här då? Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 jan, 2017 20:17 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Och hur skriver du här då? Snabbugglor ofc...
15 jan, 2017 20:18 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Magic Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Och hur skriver du här då? aaaaaa 15 jan, 2017 20:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Magic Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Och hur skriver du här då? Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter. (Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?) Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 jan, 2017 20:20 |
|
Ida_accio
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Magic Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Och hur skriver du här då? Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter. (Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?) jag är auror hehe Proud to be a Hufflepuff! 15 jan, 2017 20:21 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av Ida_accio: Asså, att skicka trollformler är inte samma sak som att skicka ugglor .. Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Magic Skrivet av Choixpeau: Skrivet av Tonks/Luna: Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh Skrivet av Choixpeau: MOWHAHAHAHAHHHH *Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er. Och hur skriver du här då? Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter. (Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?) jag är auror hehe aaaaaa 15 jan, 2017 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen