Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] The Ministry of Magic

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

1 2 3 ... 123 124 125 ... 267 268 269
Användare Inlägg
Kallamina
Elev

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

15 jan, 2017 20:13

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

aaaaaa

15 jan, 2017 20:14

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

15 jan, 2017 20:15

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

aaaaaa

15 jan, 2017 20:16

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

Och hur skriver du här då?

Varför stava rätt när man kan stava fel?

15 jan, 2017 20:17

Kallamina
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

Och hur skriver du här då?



Snabbugglor ofc...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

15 jan, 2017 20:18

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

Och hur skriver du här då?
Magic

aaaaaa

15 jan, 2017 20:18

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

Och hur skriver du här då?
Magic

Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter.
(Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?)

Varför stava rätt när man kan stava fel?

15 jan, 2017 20:20

Ida_accio
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

Och hur skriver du här då?
Magic

Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter.
(Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?)

jag är auror hehe

Proud to be a Hufflepuff!

15 jan, 2017 20:21

Choixpeau
Elev

Avatar


Skrivet av Ida_accio:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Choixpeau:
Skrivet av theLilyPotter:
Expelliarmus Choixpeau
Jag har sprungit iväg till Fenixordens högkvarter och mosar folk där, så du når inte x)



WHAHAHAHAHAHAHAH
MOWHAHAHAHAHHHH

*Smyger upp bakom er och sticker upp trollstavar i näsorna på er.
Vi är fortfarande i Fenixordens högkvarter .. Duh

Och hur skriver du här då?
Magic

Men då använder väl jag mig av min magi och når er i Fenixordens högkvarter.
(Finns det någon auror där ute och kan hjälpa till?)

jag är auror hehe
Asså, att skicka trollformler är inte samma sak som att skicka ugglor ..

aaaaaa

15 jan, 2017 20:22

1 2 3 ... 123 124 125 ... 267 268 269

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

Du får inte svara på den här tråden.