Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
" ne nej då allt är bara bra" sa Tristan & knackade på en dörr.
" kom in" sa en tröt röst.
" ni tre väntar här .. Jag måste berätta en sak till Farbror först" sa Tristan & gick in i rummet.
3 maj, 2015 09:57
|
|
Borttagen
|
Tom och Tim såg på varandra och såg sen osäkert på dörren.
" tror du det kommer ordna sig ? " frågade Tim och såg på Tom.
" Allt kommer ordna sig " sa Tom bestämt.
" Om du säger det så " sa Tim.
3 maj, 2015 09:59
|
|
Borttagen
|
Tristan kom snabbt tillbaka igen.
" ni kan gå in & prata med honom nu" sa Tristan.
Theo gick osäkert in.
3 maj, 2015 10:03
|
|
Borttagen
|
Tim och Tom gick in efter Tim såg på Tristans farbror. Skulle allt verkligen ordna sig ? tänkte han fundersamt.
3 maj, 2015 10:04
|
|
Borttagen
|
Mannen såg mot trillingarna med tårar i ögonen.
" så det är sant. Mina söner har kommit hem" sa mannen överlyckligt fortfarande gråtandes.
3 maj, 2015 10:12
|
|
Borttagen
|
" Ja det har vi pappa " sa Tom och såg på sin pappa. Tim såg på honom och log som svar han började nästan själv gråta men bara nästan.
3 maj, 2015 10:13
|
|
Borttagen
|
Mannen reste sig upp & kramade om trillingarna.
" jag är så glad att få se er... Er syster måste få veta med en gång att ni är hemma igen" sa mannen.
3 maj, 2015 10:17
|
|
Borttagen
|
" Har vi en syster? " frågade Tim förvirrat han var fortfarande förvirrad.
" tydligen och vill gärna träffa henne " sa Tom.
3 maj, 2015 10:19
|
|
Borttagen
|
" är hon äldre eller yngre än oss? " frågade Theo.
" hon är yngre... Det känns konstigt att behöva säga mit namn men ni var så små när ni försvann så ni vet nog inte det. Jag Heter Kenny & ägare av huset. Tristan där är min brorson alltså eran kusin. Er syster heter Melody & hon är nog uppe på sitt rum" sa manen & slutade krama dem.
3 maj, 2015 10:23
|
|
Borttagen
|
" Okej förklarar varför Tristan sa att farbror var hemma och inte föräldrarna " sa Tim.
" Jupp " sa Tom och log.
3 maj, 2015 10:25
|
Du får inte svara på den här tråden.