Skuggklanen
Forum > Off Topic > Klubbar > Skuggklanen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej skuggor vad gör ni?? Själv funderar jag på att fixa lite egna karaktärer Jag skrev just klart ett kapitel till min ff. www.kulturforeningennimbus.com 18 apr, 2015 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Hej skuggor vad gör ni?? Själv funderar jag på att fixa lite egna karaktärer Jag skrev just klart ett kapitel till min ff. Okej 18 apr, 2015 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: är med Elin♥Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Hej skuggor vad gör ni?? Själv funderar jag på att fixa lite egna karaktärer Jag skrev just klart ett kapitel till min ff. Okej 18 apr, 2015 13:38 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Hej skuggor vad gör ni?? Själv funderar jag på att fixa lite egna karaktärer Jag skrev just klart ett kapitel till min ff. Okej Har du någon ff? www.kulturforeningennimbus.com 18 apr, 2015 13:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Hej skuggor vad gör ni?? Själv funderar jag på att fixa lite egna karaktärer Jag skrev just klart ett kapitel till min ff. Okej Har du någon ff? Nej har försökt börjat på en flera gånger men det har inte fungerat så bra Noveller fungerar bättre för mig då är de inte så långa och då tröttnar man inte på dom. 18 apr, 2015 13:40 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: Skrivet av Borttagen: Hej skuggor vad gör ni?? Själv funderar jag på att fixa lite egna karaktärer Jag skrev just klart ett kapitel till min ff. Okej Har du någon ff? Nej har försökt börjat på en flera gånger men det har inte fungerat så bra Noveller fungerar bättre för mig då är de inte så långa och då tröttnar man inte på dom. Ok. www.kulturforeningennimbus.com 18 apr, 2015 13:41 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
Ella spionerar...
MOHAHAHAHAHAHA!!!! (Är dock inte med i någon klan xD) 19 apr, 2015 19:25 |
|
Borttagen
|
Får jag gå med i skuggklanen?
19 apr, 2015 19:25 |
|
LillaBelle
Elev |
19 apr, 2015 19:27 |
|
Ellaravenclaw
Elev |
19 apr, 2015 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen