Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Hälsa henne från mig." Sa jag och log igen.
-Wee-
Ta tillbaka henne då! Gör slut med mig!
jag kände hur jag var nära att börja gråta.
15 nov, 2013 19:54
|
|
Borttagen
|
"Ja, jag måste nog gå nu. Men det var kul att ses"
Sa jag och när jag kommit utom synhåll sprang jag det fortaste jag kunde. Alltså fort. Jag var tillbaka i huset med vindrufsigt hår.
"Wii... Får jag prata med dig?"
Mumlade jag.
15 nov, 2013 19:57
|
|
Borttagen
|
-Jenna-
"Visst! Hej då!" Jag tittade glatt efter honom en stund innan jag vände mig mot mina kompisar igen.
-Wee-
"Okej...." Sa jag tyst.
15 nov, 2013 20:06
|
|
Borttagen
|
Jag grep hennes hand och drog med henne till samma ställe vi varit innan.
15 nov, 2013 20:08
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på en punkt ovanför hans högra axel.
15 nov, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
"Wii Joy Smith, jag skulle inte lämna dig för allt i världen"
Mumlade jag och såg ärligt in i hennes ögon.
15 nov, 2013 20:17
|
|
Borttagen
|
"Varför tänkte du så då?"
15 nov, 2013 20:18
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte... Jag förstår om du inte vill vara tillsammans med en så korkad idiot som jag men jag älskar dig och jag vill att du ska veta det."
15 nov, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade på honom och kramade honom hårt.
15 nov, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
Jag kramade henne hårt tillbaka och ignorerade smärtan i mina revben som hon orsakade.
15 nov, 2013 20:25
|
Du får inte svara på den här tråden.