Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag lyssnade på halvt öra medan jag tänkte på Brian. Han hade blivit jättesnygg över sommaren, men fortfarande så där gullig som alltid...
12 dec, 2013 00:48
|
|
Borttagen
|
Maten dyker plötsligt fram framför mig och Teddy kastar sig fram.
"Men Teddie då, gubben! Du ska lära dig att vara försktig!", säger jag när han välter ut en gryta.
12 dec, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
Grytan åker ut övr Cornelia som skriker gällt. Jag skrattar högt åt henne.
12 dec, 2013 16:05
|
|
Borttagen
|
Jag fnissar lite elakt.
"Om du gör mina läxor Cornelia kan jag ta bort det och plåga Teddy varje morgon i en månad!", jag ler elakt mot Ted.
12 dec, 2013 16:11
|
|
Borttagen
|
Cornelia tar ett glasåumpajuice. Hon häller den på Ted och Brian. Sedan springer hon iväg, rasande.
12 dec, 2013 16:26
|
|
Borttagen
|
"Okej?", jag ser frågande efter henne. Sam ler, "PMS" säger han som svar.
"Låt bli Sam, låt bara bli."
12 dec, 2013 16:44
|
|
Borttagen
|
- Fan vad elak du är Sam!! Säger jag allvarligt.
12 dec, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
Teddy sitter och ser på mig. Pumpajucien droppar från oss båda. Jag drar upp staven och torkar kläderna enkelt.
"Vad gjorde jag för fel?"
12 dec, 2013 17:05
|
|
Borttagen
|
Jag suckar och himlar med ögonen.
- Töntar! Flinar jag och går iväg.
12 dec, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
Jag suckar.
"Tjejer", Teddy fortsätter att äta men jag ser att han är lite sårad. Sam håller tyst resten av tiden vi äter. När vi reser oss drar han till med ett skämt om PMS. Jag och Ted bara ser på honom och går.
12 dec, 2013 17:32
|
Du får inte svara på den här tråden.