|
Borttagen
|
^
^ Spoiler: Tryck här för att visa!Jag ogillar inte exakt Karofsky exakt men jag är väldigt neutral mot honom MEN QUINNIE?! NEJ NEJ NEJN NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ.
Jag kan inte förstå det.
Det får inte vara så.
Hon hade fått ett helvete i säsong 2. Hon blev nästan helt vansinnig men hon lyckades att klara sig själv. Hon gick in på Yale. Sheee has future!!! Om nån skadar Lucy Quinn Fabray I'm gonna flip a fucking table och söka up RIB. Quinn does not deserve this.
Får bara hoppas att det är ej är sant men enligt Glee.wiki så sägs det att Quinn kommer göra något som påminner oss om säsong 1....What could it be? Hon får inte vara med i en facking olycka.
22 feb, 2012 06:50
|
EmahS
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Alltså.
Jag dör.
och det är SJU VECKOR tills nästa avsnitt!
Jag orkar inte vänta, är det någon som har en tidsmaskin?
22 feb, 2012 15:22
|
Piggy
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa! okej... okej... Jag vet inte riktigt hur jag ens ska reagera till det här... Först var det Karofsky och sedan Quinn och sen updaterades Dalton (En klaine fanfiction, ignorera mig jag är bara lite halvt galen över att en karaktär dog nu också och crap) och... shit.
Jag kan knappt tro det.
Det känns som om det var otroligt mycket i bara ett avsnitt. Och slutet känns som om det är ett otroligt dåligt val med tanke på att nästa kommer 10 april.
Personligen tycker jag att de borde satt en trigger warning på avsnittet för mer känsliga personer med tanke på att det var både självmordsförsök och en bilolycka i det.
En del personer kan ha svårt för sådant.
22 feb, 2012 16:45
|
si_tonks
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!OMG Quinn... och Karofsky...
Jag vet inte riktigt hur de tänkte ... tror de att man kommer att överleva såhär länge utan att få veta vad som händer?
Jag menar QUINN OMG!

22 feb, 2012 17:12
|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Ett ord.
QUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIINNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh no no no no. Och det är typ 100 år tills nästa avsnitt. Nej nej nej nej. PRECIS NÄR HON FÅR DET HON FÖRTJÄNAR. NEJ. SHE LOST SO MUCH AND WORKED HER ASS OFF TO YALE. NEJ NEJ. If she's gone.
Jag slutar kollar på Glee.
22 feb, 2012 17:18
|
Somnium
Elev
|
Spoiler:Tryck här för att visa!Quinn.... Jag tror jag dör. Jag älskar Quinn. Om hon dör så kommer jag helt ärligt sluta kolla på Glee. Hon och jag är så lika(till personligheten), i vissa lägen är det som att se mig själv göra saker hon gör. Om hon dör så känns det som att en bit av mig dör(Weird ja, men så är det). Hon får inte dö. Hon får inte dö. Hon får inte dö.
Först Karofsky som försöker ta livet av sig, vilket jag tycker var sjukt jobbigt att se (Som Piggy sa, de borde haft trigger varning på det här avsnittet, för där var man triggad) och sedan slutar avsnittet med att Quinn krockar? I hate this. VILL INTE ATT QUINNIE SKA DÖ! HON FÅR INTE DÖ!
</3
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
22 feb, 2012 17:54
|
|
Borttagen
|
Rykten och grejer på glee.wikia forum or whatevs.
Spoiler:Tryck här för att visa!Soo….Our beloved Quinn Fabray gets hit by a truck. :'((( Vissa tror att hon ska dö och en människa hävda att Dianna hade ett litet bråk med RIB om något och dom skulle döda hennes karaktär vilket jag inte tror på för hon har spelat in låtar för kommande episoder. Jag förstår inte hur vissa kan vara emot att hon hamnar i en rullstol. Hallå? Artie är i en rullstol och var glad om hon hamnar i en rullstol än att hon dör men jag hoppas inte att hon blir förlamad som Artie Vill att hon ska klara sig ♥
22 feb, 2012 18:05
|
Ida S
Lärare
|
Spoiler: Tryck här för att visa!FÅR MAN GÖRA SÅ?
Får man verkligen krossa hjärtat på folk sådär utan förvarning RIB!?
ÅH VILKET JOBBIGT AVSNITT </3 Ögonen svider av runnen mascara, lol. Fy vad jag grät. USCH.
Jag tyckte så synd om Karofsky, fyyy. Har aldrig varit något fan av honom men nääää usch stackare, även om han bara blev behandlad så som han behandlat Kurt.
Ingen förtjänar det.
Och Quinn. Jag vägrar tro att hon kommer dö. No way. Inte.
Det går inte. Inte Q.
Saker som jag ändå gladdes åt i detta tragikens avsnitt:
- Brittanys solo ♥
- Sues och Williams kram o.o
- "Cough Suryp"
Men jag har en riktigt bad feeling angående Finchels bröllop :I
Jag shippar dem, det är inte det.
Det känns bara så onaturligt och fel att de ska gifta sig .-.
"we live together, and harry does all the cooking."
22 feb, 2012 19:04
|
si_tonks
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!Vänta, heter avsnittet "On My Way" för att Quinn var... omg
JAG STÅR INTE UT, JAG BEHÖVER NÄSTA AVSNITT O.o

22 feb, 2012 19:27
|
ebkati
Elev
|
22 feb, 2012 19:35
|
Du får inte svara på den här tråden.