The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Det låter ju konstigt med "Vad i hela Hades!" just för att det inte är på orginalspråket, engelska. Då heter det "What in Hades!"
![]()
22 aug, 2012 17:44 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Det låter ju konstigt med "Vad i hela Hades!" just för att det inte är på orginalspråket, engelska. Då heter det "What in Hades!" Ja, men så stod det Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 aug, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
xd jag skulle aldrig hitta det
22 aug, 2012 19:46 |
|
Sideswipe
Elev |
22 aug, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
haha neej
23 aug, 2012 15:33 |
|
Sideswipe
Elev |
Jag har ett medelande från Ginny!!!!
Hennes mamma har stängt av internet hemma hos dem så hon kommer inte kunna vara inte på ett tag... (Jag vet inte hur länge ![]() Min Blogg!!
23 aug, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
okej
23 aug, 2012 16:08 |
|
amanda1104
Elev |
Hellu alla PJ älskare...
NÅGOT NYTT Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
23 aug, 2012 16:22 |
|
amanda1104
Elev |
Oj... Glömde frågetecknet
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen