Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pinez 14
Elev |
ATT DU KAN BLÅSA UPP NÅGOT SÅ LITET!!! NEE JAG KOMMER INTE PRATA MED DIG HELLER!! DU LJUGER, LJUGER OCH LJUGER!!!!
18 apr, 2013 19:00 |
|
Kedjebrev
Elev |
18 apr, 2013 19:15 |
|
Tony The Joker
Elev |
du är vacker. och jag skulle kunna göra MYCKET för att få dig till min </3
Razmus T Möller 18 apr, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Jag är så sjukt jävla less på dig, E. Ja, vi vill byta skola. Vill du veta varför? En av anledningarna är på grund av att du inte kan hålla igen din käft. Jävla idiot.
18 apr, 2013 22:09 |
|
_Bella_<3
Elev |
19 apr, 2013 16:48 |
|
dillen99
Elev |
Måste du hålla på hela tiden eller?
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 19 apr, 2013 17:05 |
|
Pinez 14
Elev |
gillar du mig som jag gillar dig? ♥
19 apr, 2013 18:02 |
|
twisted
Elev |
du gör mig galen...
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 19 apr, 2013 18:03 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Okej nästa gång jag möter dig i korridoren så kommer jag säga hej, kan du svara då och börja prata med mig. För jag gillar dig.
tycker Rymdkonungen... 19 apr, 2013 18:03 |
|
amanda1104
Elev |
BÖRJA PRATA MED MIG IGEN IDIOT!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 19 apr, 2013 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen