The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okeij...!
21 feb, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Ja just ja! Skulle inte ni gifta er? Då har ju säkert också kostym!
21 feb, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
^ yup
vi funderar bara på datumet ^-^ 21 feb, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Jag kan världens bästa vitz!
21 feb, 2012 14:46 |
|
Lills
Elev |
21 feb, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
ja vi vill höra
21 feb, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Visst! Två lingon var ute och gick. De gick in i en skog. När de gått två timmar stötte de på en sjö. De var så ''smarta'' att de simmade över sjön istället för att gå runt. Det ena lingonet drunkande. Men det gjorde ju inget, för en tant i sydamerika hade en röd cykel. och Två kossor var ute och flög. Den ena kom plötsligt på att kossor inte kan flyga. Men då sa den andre kon: "Det gör inget, för min pappa äger en korviosk" ahahahahahahahahahahahahahahahahaha, kan inte låta bli att garva ihjäl mig ♥ 21 feb, 2012 15:10 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visst! Två lingon var ute och gick. De gick in i en skog. När de gått två timmar stötte de på en sjö. De var så ''smarta'' att de simmade över sjön istället för att gå runt. Det ena lingonet drunkande. Men det gjorde ju inget, för en tant i sydamerika hade en röd cykel. och Två kossor var ute och flög. Den ena kom plötsligt på att kossor inte kan flyga. Men då sa den andre kon: "Det gör inget, för min pappa äger en korviosk" ahahahahahahahahahahahahahahahahaha, kan inte låta bli att garva ihjäl mig ♥ Känner mig lite trög. Men jag fattade ingen av dem... ![]()
21 feb, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Visst! Två lingon var ute och gick. De gick in i en skog. När de gått två timmar stötte de på en sjö. De var så ''smarta'' att de simmade över sjön istället för att gå runt. Det ena lingonet drunkande. Men det gjorde ju inget, för en tant i sydamerika hade en röd cykel. och Två kossor var ute och flög. Den ena kom plötsligt på att kossor inte kan flyga. Men då sa den andre kon: "Det gör inget, för min pappa äger en korviosk" ahahahahahahahahahahahahahahahahaha, kan inte låta bli att garva ihjäl mig ♥ Känner mig lite trög. Men jag fattade ingen av dem... Tröög? Du är inte den första som inte fattar något... Ingen har någonsin fattat. Spoiler: Tryck här för att visa! 21 feb, 2012 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen