@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
18 jan, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Skrivet av 9te: Jag vill ha Parvati också och jag kan betala 20 galleoner Mer än 20 g vill jag i alla fall ha! EDIT; ^ Okej, varsågod Får jag henne för 20?? Skrev ju precis att jag ville ha mer än 20 Skrivet av 9te: Skrivet av Twix: Nu hänger jag inte riktigt med, vad budar alla på? xD en morgana av Allebasi_reserv Jaha, är det något speciellt med Morgana? 25 G går det bra Såld! P.s. idag har jag 50% rabbat på alla "snälla" kort men inte på dom onda. 9te Morgana för 3 g 18 jan, 2012 21:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Twix kan ge 25 för Parvati.
Säljer också Morgana, ni kan lägga bud om ni vill. Säljer till ett bra bud speech! 18 jan, 2012 21:19 |
|
9te
Elev |
18 jan, 2012 21:22 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
18 jan, 2012 21:23 |
|
Twix
Elev |
Som jag skrev tidigare betalade jag 40 för henne, så tyvärr...:/ 18 jan, 2012 21:23 |
|
9te
Elev |
18 jan, 2012 21:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
aw ok :c Nej det är ett ovanligt kort tvr speech! 18 jan, 2012 21:30 |
|
9te
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: aw ok :c Nej det är ett ovanligt kort tvr Okej det gör inget "Tuta och kör Ernie!"
18 jan, 2012 21:31 |
|
Anapneo
Elev |
18 jan, 2012 22:08 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen