The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
31 dec, 2011 01:09 |
|
Borttagen
|
Vi borde hitta på något, vet ej vad.
Typ starta ett krig mot den goda sidan? 31 dec, 2011 01:09 |
|
Minidjuret
Elev |
Njaa...Tycker vi borde skapa fred...
31 dec, 2011 01:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Njaa...Tycker vi borde skapa fred... *suck* då kan du ju gå över till den goda sidan 31 dec, 2011 01:12 |
|
Minidjuret
Elev |
Nja, alltså...Mår rätt dåligt nu...
31 dec, 2011 01:12 |
|
Anapneo
Elev |
31 dec, 2011 01:13 |
|
Borttagen
|
Jag med.
Jag behöver höra något snällt. 31 dec, 2011 01:13 |
|
Minidjuret
Elev |
Känns som om jag ska spy...Ska bara, tvätta bort tårarna först...
31 dec, 2011 01:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Känns som om jag ska spy...Ska bara, tvätta bort tårarna först... Gråter du också? 31 dec, 2011 01:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Ja...
31 dec, 2011 01:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen