@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Åh jag vill gå i din skola! c: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Nian XD Och du i sjuan? C; Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Alltså nä vad orättvist! Jag slutar 14.25, 16.00, 14.40, 15.10 och 15.00 XD Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Skönt friluftsdag imorgon börjar 08:45 istället för 08:00 och slutar 12:00 istället för 13:00 på onsdagar alla andra dagar 15:00 vad jobbigt att sluta 16:00 vilken klass går du i? japp 7:an fast alla har typ samma tider på min skola (7-9:an skola) Och jag vill att du ska göra det 11 maj, 2013 11:11 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: JSkrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Åh jag vill gå i din skola! c: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Nian XD Och du i sjuan? C; Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Alltså nä vad orättvist! Jag slutar 14.25, 16.00, 14.40, 15.10 och 15.00 XD Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Skönt friluftsdag imorgon börjar 08:45 istället för 08:00 och slutar 12:00 istället för 13:00 på onsdagar alla andra dagar 15:00 vad jobbigt att sluta 16:00 vilken klass går du i? japp 7:an fast alla har typ samma tider på min skola (7-9:an skola) Och jag vill att du ska göra det Yay jag får väl flytta dit då 11 maj, 2013 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: JSkrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Åh jag vill gå i din skola! c: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Nian XD Och du i sjuan? C; Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Alltså nä vad orättvist! Jag slutar 14.25, 16.00, 14.40, 15.10 och 15.00 XD Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Skönt friluftsdag imorgon börjar 08:45 istället för 08:00 och slutar 12:00 istället för 13:00 på onsdagar alla andra dagar 15:00 vad jobbigt att sluta 16:00 vilken klass går du i? japp 7:an fast alla har typ samma tider på min skola (7-9:an skola) Och jag vill att du ska göra det Yay jag får väl flytta dit då japp det får du 11 maj, 2013 11:13 |
|
Borttagen
|
Mitt ofödda barn har fått en ny stor favorit vad gäller musik:
Mitt barn har världens bästa musiksmak. Responsen jag får när jag spelar sån här musik för honom/henne är helt otrolig.. Jag har nog en liten äventyrare i mig. 11 maj, 2013 11:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Sista jobbdagen idag den här veckan.
Slutar klockan åtta och kvällen avslutas med lite cider och game of thrones. Skööönt 11 maj, 2013 11:27 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
11 maj, 2013 11:30 |
|
Elma00
Elev |
Visste ni att youtube kommer ta betalt för sina tjänster? Om man vill se ett klipp måste man betala typ.
11 maj, 2013 11:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Elma00: Visste ni att youtube kommer ta betalt för sina tjänster? Om man vill se ett klipp måste man betala typ. tror nog att sajten skulle gå i stöpet då. 11 maj, 2013 11:35 |
|
Hedwig00
Elev |
så var man hemma igen då!
Ħɛ∂ωιɢ00 11 maj, 2013 11:43 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Elma00: Visste ni att youtube kommer ta betalt för sina tjänster? Om man vill se ett klipp måste man betala typ. Det är ju youtube användare som kommer få möjligheten att begära betalt för att se just deras videoklipp som möjligen kommer införas om jag inte fattat fel. ![]()
11 maj, 2013 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen