Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12393 12394 12395 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
lunalovegood!!
Elev

Avatar


Jag har tråååååkigt.

10 maj, 2013 22:02

Luna Chang
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net%2Fphoto%2FaejvQwQ_460s.jpg

Hej

10 maj, 2013 22:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Finland vann med 3-2 till Ryssland! Kvällen är räddad

Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår.

jaha om vadå? VM?

Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm

oki, heja han/ni på Ryssland?
men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska!

Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också

okej jag lärde mig en mening på ryska före jag for dit på klassresa! som betydde "jag fattar ingenting" (bra att kunna)!
Spoiler:
Tryck här för att visa!men... Hejja Finland!!


Åh jag lär behöva den meningen!

10 maj, 2013 22:04

M4L13
Elev

Avatar


jag tappa blåbär- och hallonsås över min favorittröja
._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

10 maj, 2013 22:05

Kintsugi
Prefekt

Avatar


kan någon tala om för mig hur jag kunde gå från studier till det här?


Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2013 22:06

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Finland vann med 3-2 till Ryssland! Kvällen är räddad

Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår.

jaha om vadå? VM?

Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm

oki, heja han/ni på Ryssland?
men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska!

Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också

okej jag lärde mig en mening på ryska före jag for dit på klassresa! som betydde "jag fattar ingenting" (bra att kunna)!
Spoiler:
Tryck här för att visa!men... Hejja Finland!!


Åh jag lär behöva den meningen!

hehe ja kanske det! hade nytta av den 2 ggr!
Я не понимаю- uttalas " ja niepa nimajo"!!

10 maj, 2013 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Finland vann med 3-2 till Ryssland! Kvällen är räddad

Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår.

jaha om vadå? VM?

Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm

oki, heja han/ni på Ryssland?
men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska!

Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också

okej jag lärde mig en mening på ryska före jag for dit på klassresa! som betydde "jag fattar ingenting" (bra att kunna)!
Spoiler:
Tryck här för att visa!men... Hejja Finland!!


Åh jag lär behöva den meningen!

hehe ja kanske det! hade nytta av den 2 ggr!
Я не понимаю- uttalas " ja niepa nimajo"!!

åh tack så mycket!

10 maj, 2013 22:12

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Finland vann med 3-2 till Ryssland! Kvällen är räddad

Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår.

jaha om vadå? VM?

Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm

oki, heja han/ni på Ryssland?
men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska!

Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också

okej jag lärde mig en mening på ryska före jag for dit på klassresa! som betydde "jag fattar ingenting" (bra att kunna)!
Spoiler:
Tryck här för att visa!men... Hejja Finland!!


Åh jag lär behöva den meningen!

hehe ja kanske det! hade nytta av den 2 ggr!
Я не понимаю- uttalas " ja niepa nimajo"!!

åh tack så mycket!

så liite såå

10 maj, 2013 22:13

mine
Elev

Avatar



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

10 maj, 2013 22:31

baramin
Elev

Avatar


Är kär i Sam från Teens react. Eller åtmisntone hans fräknar.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

10 maj, 2013 22:36

1 2 3 ... 12393 12394 12395 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.