@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Jag har tråååååkigt.
10 maj, 2013 22:02 |
|
Luna Chang
Elev |
10 maj, 2013 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm oki, heja han/ni på Ryssland? men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska! Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också okej Spoiler: Tryck här för att visa! Åh jag lär behöva den meningen! 10 maj, 2013 22:04 |
|
M4L13
Elev |
10 maj, 2013 22:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
kan någon tala om för mig hur jag kunde gå från studier till det här?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2013 22:06 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm oki, heja han/ni på Ryssland? men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska! Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också okej Spoiler: Tryck här för att visa! Åh jag lär behöva den meningen! hehe ja kanske det! hade nytta av den 2 ggr! Я не понимаю- uttalas " ja niepa nimajo"!! 10 maj, 2013 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm oki, heja han/ni på Ryssland? men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska! Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också okej Spoiler: Tryck här för att visa! Åh jag lär behöva den meningen! hehe ja kanske det! hade nytta av den 2 ggr! Я не понимаю- uttalas " ja niepa nimajo"!! åh tack så mycket! 10 maj, 2013 22:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm oki, heja han/ni på Ryssland? men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska! Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också okej Spoiler: Tryck här för att visa! Åh jag lär behöva den meningen! hehe ja kanske det! hade nytta av den 2 ggr! Я не понимаю- uttalas " ja niepa nimajo"!! åh tack så mycket! så liite såå 10 maj, 2013 22:13 |
|
mine
Elev |
10 maj, 2013 22:31 |
|
baramin
Elev |
Är kär i Sam från Teens react. Eller åtmisntone hans fräknar.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 maj, 2013 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen