@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. 10 maj, 2013 21:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? 10 maj, 2013 21:48 |
|
LunaLovegood1
Elev |
10 maj, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2013 21:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm oki, heja han/ni på Ryssland? men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska! 10 maj, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm oki, heja han/ni på Ryssland? men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska! Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också 10 maj, 2013 21:52 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
10 maj, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Är jag hemsk om jag tycker om att läsa fanfics när typ folk bråkar eller något hemskt händer som att någon... dör? :$ verkligen inte! jag är likadan, haha jag läser ff:s, ser på tv-serier, far ut och springer eller går eller bara stirrar ut till ingenstans. 10 maj, 2013 21:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Är jag hemsk om jag tycker om att läsa fanfics när typ folk bråkar eller något hemskt händer som att någon... dör? :$ verkligen inte! jag är likadan, haha jag läser ff:s, ser på tv-serier, far ut och springer eller går eller bara stirrar ut till ingenstans. Erhm... va? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2013 21:59 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Jag och min familj snackade asmycket om Ryssland igår. jaha om vadå? VM? Njae...Eller jo min pappa pratade om det. Men det var också något om ett maraton lopp... mm oki, heja han/ni på Ryssland? men ryska är intresant, jag kan säga en mening på ryska! Jag är inte så mycket för Ryssland... Jag är inte särskilt mycket för något land. Bara Sverige och Japan... Kanske Sydkorea också okej Spoiler: Tryck här för att visa! 10 maj, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen