@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
ZOMBIE CLOWNS! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2013 19:52 |
|
LolFeelings
Elev |
VARJE GÅNG JAG SER EN CLOWN SÅ KOMMER JAG TÄNKA PÅ DENNA LÅT
KOMMER ALDRIG KUNNA SE FILMEN "IT" IGEN, INTE LÄSA DEN HELLER I WOULD JUST LAUGH MY ASS OFF :'(
10 maj, 2013 19:55 |
|
baramin
Elev |
Filmtips? Jag vill ha en lätt himla kärlekshistoria som slutar med att alla blir jobbigt lyckliga som inte kräver koncentration. Helst med ungdomar i huvudrollerna och ingen ansträngd komedi. I will love you forever för tips.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 maj, 2013 19:58 |
|
Solkatten
Elev |
Någon annan här som också lyssnar på Imagine Dragons?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2013 20:05 |
|
Jordnötskakor
Elev |
DET HÄR VAR FÖR MYCKET
en tjej sa nyss till mig att jag är lik niall i one direction, bitch please nej. nemen hej 10 maj, 2013 20:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Jordnötskakor: DET HÄR VAR FÖR MYCKET en tjej sa nyss till mig att jag är lik niall i one direction, bitch please nej. Jordnötskakor Är det du på profilbilden... eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2013 20:32
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-10 kl. 20:33
|
|
EmahS
Elev |
sitter och kollar jobb och boende i Stockholm.
seriöst. jag vill flytta. och det är inte omöjligt? älskar staden och vill här ifrån.
10 maj, 2013 20:32 |
|
Jordnötskakor
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jordnötskakor: DET HÄR VAR FÖR MYCKET en tjej sa nyss till mig att jag är lik niall i one direction, bitch please nej. Tolka inte det som något dåligt. Ska jag tolka det som en komplimang? :' nemen hej 10 maj, 2013 20:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Jordnötskakor: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jordnötskakor: DET HÄR VAR FÖR MYCKET en tjej sa nyss till mig att jag är lik niall i one direction, bitch please nej. Tolka inte det som något dåligt. Ska jag tolka det som en komplimang? :' Ja. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2013 20:33 |
|
Jordnötskakor
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jordnötskakor: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Jordnötskakor: DET HÄR VAR FÖR MYCKET en tjej sa nyss till mig att jag är lik niall i one direction, bitch please nej. Tolka inte det som något dåligt. Ska jag tolka det som en komplimang? :' Ja. x) Men åh, nu vart jag ju glad. :* nemen hej 10 maj, 2013 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen