Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2 aug, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
En komplimang till det coola tjejen Direktör Pixen som målar jättefint!
2 aug, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack? En komplimang till det coola tjejen Direktör Pixen som målar jättefint! 2 aug, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varför frågetecken? :OSkrivet av Borttagen: Tack? En komplimang till det coola tjejen Direktör Pixen som målar jättefint! 2 aug, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För att jag inte direkt vet vem du är. :sSkrivet av Borttagen: Varför frågetecken? :O Skrivet av Borttagen: Tack? En komplimang till det coola tjejen Direktör Pixen som målar jättefint! 2 aug, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är Jonah. Skrivet av Borttagen: För att jag inte direkt vet vem du är. :s Skrivet av Borttagen: Varför frågetecken? :O Skrivet av Borttagen: Tack? En komplimang till det coola tjejen Direktör Pixen som målar jättefint! 2 aug, 2012 16:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Först och främst allt underbart folk, det är inte okej att ni får mig att gråta när jag kommer hem -.-
jag vet verkligen inte vad jag skall säga, jag trodde verkligen ingen brydde sig (undantag några) men jag älskar er något enormt för att ni gör det ♥ och bara för det tänker jag tacka er individuellt och svara på era mega fina kommentarer ♥ Cykel ja eftersom du skrev först börjar jag med dig ^^ det är sant att jag var glad under Felix men det var tack vare allt underbart folk ♥ och att du faktiskt skrev en kommentar till mig betyder mycket för du är en sån underbart cool person *fångar mental Kram* tack ♥ Celest Gaunt hahaha omg de samtalen alltså xD haha de kan fortfarande få mig att skratta xD så om du behöver hjälp att planera mord så uggla Kossanberta MY I LOVE YOU WOMEN!!! haha din kommentar fick mig att kuva mig av skratt xD särskilt allt om musklerna xD haha och klart jag tillhör din familj ^^ särskilt efter det fina välkomstbrevet J-star Black Hahaha kloka inlägg xD haha snarare spamm men jag är verkligen glad över att du läser dem Therese91 omg du underbart härliga människa, jag älskar att rolla med dig, man vet aldrig vad som kan hända och Kurt han har det så bra och jag är så glad att du skickade honom till mig Dramione99 haha det där med förebilden kommer jag nog aldrig förstå men jag är glad över att vi började prata och att det finns fler människor som vet vad Merlin är Obliviate_ Sanna du underbara Bågskytt ^^ vad skulle jag göra utan dina underbara ugglor ^^ jag kan bara säga det samma om dig, det är så skönt att vi både kan flumma och prata allvar och att du alltid finns där för mig när jag behöver det, du har liksom alltid tid ♥ och du är en sån cool människa som jag ser upp till Pansyparkinson♥ Jag minns inte hur det kommer sig att vi började prata men gosh vad jag är glad för det ^^ du har en del av de intressen jag har och det är så kul att snacka med dig ^^ vi kan prata Vampire Diaries ena stunden och hästar i nästa Kiera haha ja vad skall jag egentligen säga till dig xD haha du är så himla bäst ^^ och ja jag skulle kunna hålla på i timmar, men jag säger ju sånt här till dig jämt när vi ses xD men tack kära du ♥ Erica Potter hahaha omg de samtalen dödade mig något enormt xD jag hade så ont i magen efter att ha skrattat oavbrutet xD du är en människa som är så underbart rolig och som skriver helt underbart bra och jag älskar att läsa dina bidrag omg innan vi träffades var jag as nervös, du var den första mugglisen jag skulle träffas och jag var så rädd att du inte skulle gilla mig men jag var så glad när vi hade setts och vi hade så himla kul Klaus Hahaha jag skulle säga att det är du som skriver bra ^^ de gånger vi har rollat ihop är alltid dina inlägg något grymt bra xD och har du tänkt på det faktumet att vi alltid lyckas börja bråka i rollen xD haha men tack för att du bryr dig ♥ leumas vän varför har jag alltid så svårt att stava ditt namn -.- haha men du är så störd xD haha okej det var nog inte det jag skulle säga men ja du är störd på ett sånt underbart rolig sätt xD och tack för att du kan få mig att skratta ^^ ♥ Oskan Heeeeeeeeeeeeeej David xD Jag vill så gärna komma och jag sitter nu och försöker komma på ett sett men jag tror inte jag kan komma haha jag får spana på soptunnorna och sedan uggla dem till dig så du kan se på dem xD haha nej vi skall inte ha grön kassler utan hoppande sängar tack för att du bryr dig (jag var på väg att skriva lilla du av ren vana men jag kan inte riktigt säga det i ditt fall xD) ♥ Deathless naw du är för snäll ♥ ja jag hoppas att vi får ses igen och att vi båda vågar prata mer med varandra ^^ jag är inte heller direkt den mest utåtriktade människan ^^ och tack för att du faktiskt bryr dig om du har mår ♥ lovarto Becka haha du kan alltid få mig att skratta xD haha hur jag än mår xD haha när du var här sist glömde jag verkligen hur jag mådde för du är så galet underbar ♥ och jag kommer aldrig lämna dig, vi är bffe Minidjuret Jag vet inte ens vart jag skall börja kära du ♥ ja jo jag börjar förstå att det finns underbara människor som bryr sig om mig ♥ men Louise det är du som är den underbara vännen och du har fått mig att börja förstå att man kan lite på människor ♥ du är verkligen den lillasyster som jag ville ha men aldrig fick ^^ jag kämpar för att ja människor som du som jag inte vill lämna kvar ♥ haha och ja vi måste köpa slottet och jag lovar att lära dig rida ♥ Din kudde är inlåst och jag väntar på lösesumman (kramar) Men nej, jag tänker inte frivilligt sluta vara din vän, jag är så glad att vi lärde känna varandra och om vi mot all förmodan skulle sluta vara vänner så måste någon tvinga mig till det, du är min älskade syster och det kan ingen ändra på ♥ jag lovar inte att jag kommer lyckas sluta tvivla på mig själv, men jag kan lova dig att försöka i alla fall ^^ haha Louise du får mig alltid att tänka på hur det vore utan er särskilt om jag råkade ex köra över er haha ja det vet jag inte hur du lyckas med xD men det är samma sak när jag skriver till dig ♥ Naw du kan inte få mig att börja gråta mer ♥ vet du hur glad jag blev av att höra dem orden ^^ de är så extremt underbara och att de kommer från dig betyder jätte mycket!! älskar dig så mycket och lämna mig aldrig!! ♥ ♥ har jag glömt någon av er nu så ja då går jag och gräver ner mig själv... för det var så extremt fina saker ni sa om mig och jag vet inte ens hur jag någonsin skall kunna tacka er ♥ *kraaaaaaaaaaaaaaam* ![]()
2 aug, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, trevligt, men det sägger mig tyvärr inte så mycket... Skrivet av Borttagen: Jag är Jonah. Skrivet av Borttagen: För att jag inte direkt vet vem du är. :s Skrivet av Borttagen: Varför frågetecken? :O Skrivet av Borttagen: Tack? En komplimang till det coola tjejen Direktör Pixen som målar jättefint! Ta det vea uggla istället så blir det inte off topic i denna tråd. 2 aug, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Men gud, nu börjar ju jag nästan gråta xD ♥ Tack, du underbara Cara. ♥ Älskar att prata med dig, allt från Vampire Diaries till hästar.
GOSH VAD JAG ÄR GLAD FÖR ATT VI BÖRJADE PRATA! 2 aug, 2012 17:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: men nej du kan ju inte börja gråta du med xD räcker väl att jag gör det xDCara Riddle: Men gud, nu börjar ju jag nästan gråta xD ♥ Tack, du underbara Cara. ♥ Älskar att prata med dig, allt från Vampire Diaries till hästar. GOSH VAD JAG ÄR GLAD FÖR ATT VI BÖRJADE PRATA! ja jag är verkligen mega glad över att vi började prata ♥ ![]()
2 aug, 2012 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen