Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
the marauder
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av the marauder: Obliviate_: Jo, det är ganska jobbigt. Jag har inte direkt haft några vänner alls på flera år. Fast jag går till en psykolog nu och jag äter medicin som ska dämpa min ångest, så jag hoppas att det kan bli bättre. (tar faktiskt studenten om två år, då jag är ett år äldre än alla andra i min klass, men ja, jag hoppas det blir bättre då) Okej Aa, jo. Jag hoppas verkligen det. Jag vill verkligen bli av med det, och bara kunna prata med folk som vilken vanlig människa som helst. Men jag har ju haft det så här så länge nu, så ibland känns det ganska hopplöst. 31 dec, 2013 00:19 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Elma00: Jag tror inte att jag någonsin kommer bli bättre. Det kommer det bli, på ett eller annat sätt. ♥ 31 dec, 2013 00:41 |
|
carro78
Elev |
Jag gick nyss ifrån överlycklig till att må illa av minsta lilla beröring... Jag var dock tvungen att sitta kvar, ihop trängd mellan mina systrar och bara må så jäkla illa...
31 dec, 2013 02:59 |
|
Borttagen
|
En ångestfri dag är en hoppfull dag. 31 dec, 2013 16:25 |
|
Thilda
Elev |
"Är du på dåligt humör idag?"
"Jag var inte det, men nu när du säger så, så blir jag det." "Mäh, så menade jag inte. Det var ju du som fräste i köket ju!" Men förklara då för mig hur du menade, för jag fattar ingenting. Fräste, ohja. Men ni pratade högt och tydligt om mig efter det, tack för det familjen, snacka skit om dottern som sitter i rummet bredvid, gör det bara. Dessutom mamma, så behöver du inte vara så dryg med ditt "jaha, finmat idag, va?" *småler lite för det är askul* Ja mamma, burgerking ska vi äta. På nyår. Dra åt helvete, du kan ju fixa finare mat om du vill. 31 dec, 2013 17:38 |
|
Hapo
Elev |
Jag dricker också näringsdrycker, men jag tycker att de är goda! De är en perfekt frukost som man kan få i sig på nästan en minut. Jag hatar frukost, och äter jättelite, men med näringsdryckerna håller jag mig mätt länge, lagom till lunchen. Mina händer är iskalla de med, tror jag mätte temperaturen, det var väl 23 grader eller nåt.. Du kan ju utnyttja det, stick händerna på folks ryggar, askul ju 31 dec, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen
31 dec, 2013 17:47 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om inte år 2014 blir bättre än 2013 så vet jag inte vart jag ska ta vägen Vad har hänt?
31 dec, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
Nej usch fy vill inte blä.
Arg och ledsen =( 31 dec, 2013 18:02 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Hapo: Jag dricker också näringsdrycker, men jag tycker att de är goda! De är en perfekt frukost som man kan få i sig på nästan en minut. Jag hatar frukost, och äter jättelite, men med näringsdryckerna håller jag mig mätt länge, lagom till lunchen. Mina händer är iskalla de med, tror jag mätte temperaturen, det var väl 23 grader eller nåt.. Du kan ju utnyttja det, stick händerna på folks ryggar, askul ju jag ska börja det här med att säga att jag förstår att du antagligen inte menar något illa med att säga det här, men jag märkte lite saker som.. eh, inte var så passande. nu känner jag dock vilma väldigt väl (typ nästan kanske???), och läst om ätstörningar osv, men jag tycker att det inte riktigt är något man borde säga till någon med en ätstörning. speciellt inte 'jag hatar frukost och äter jättelite' - jag förstår om du inte menade något illa med det, men inlägget kunde lätt trigga igång hos människor med ätstörningar. du behöver så klart inte skriva någon peppande text om det om du inte vill, men i överlag så var inte ditt inlägg så lämpligt till ett svar på ett annat inlägg om ätstörningar. 31 dec, 2013 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen