@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åker till Mallorca i sju dagar. Om jag inte loggar in under den tiden så är jag inte död. OBS: jag kan logga in ändå, jag vet inte om de har datorer på hotellet.
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 maj, 2013 15:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av dillen99: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Jobbigt! Vad för tandställning? Har också det nämligen, fast nattandställning. ja det är jobbigt! Jag har räls, ska ha det i två år nu sen får jag nattandställning! Å okej vad jobbigt för dig med! Okay! Det är inte särskilt jobbigt, inte längre, i början var det det. Ja, de flesta som jag känner som har tandställning säger också det! *måste inflika lite här* Det enda som jag upplever jobbigt är att äta äpplen. I början när jag hade bara uppe kunde jag ju bita av med nedre käken men nu har jag nästan slutat äta för jag är rädd att en metallsak ska lossna eller nå. Borsta tänderna kan också vara svårt att få gjort ordentligt men det ger med sig med tiden xD Ja, jag vågar verkligen inte äta några äpplen, jag skulle dö om jag hade sönder tandställningen eller så skulle jag dö för det skulle antagligen göra väldigt ont om den skulle slitas loss.... Haha ja jag förstår. Men äter ni tuggummi? Det beror på om den lossnar eller liksom slits lös.. Jag råkade bita av tråden längst in på nedrekäken och fick gå med bågen som bara ville gräva sig in i kinden i två dagar då dom hade närmate akuttid.. Tuggummin funkar jättebra för mig^^ Jag skulle inte klara ett liv utan tuggummin och det går bra även om dom säger att det inte går xD Däremot är ris och bulgur rena mardrömmen. Det fastnar i hela munnen efter man har ätit det.. Hej 10 maj, 2013 15:34 |
|
dillen99
Elev |
Ja vad bra att det går att äta tuggummi, jag skulle inte klara mig i två år utan det!
Ja jag åt ris igår och jag hade kvar i tandställningen hela eftermiddan sen. Det gick inte bort, det var tillochmed kvar när jag hade borstat tänderna på kvällen Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 maj, 2013 15:37 |
|
Lunah~
Elev |
10 maj, 2013 15:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av dillen99: Ja vad bra att det går att äta tuggummi, jag skulle inte klara mig i två år utan det! Ja jag åt ris igår och jag hade kvar i tandställningen hela eftermiddan sen. Det gick inte bort, det var tillochmed kvar när jag hade borstat tänderna på kvällen Jag har tagit för vana att alltid gurgla vatten efter att ha ätit ris, då försvinner lite iallafall Hej 10 maj, 2013 15:39 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av dillen99: Ja vad bra att det går att äta tuggummi, jag skulle inte klara mig i två år utan det! Ja jag åt ris igår och jag hade kvar i tandställningen hela eftermiddan sen. Det gick inte bort, det var tillochmed kvar när jag hade borstat tänderna på kvällen Jag har tagit för vana att alltid gurgla vatten efter att ha ätit ris, då försvinner lite iallafall okej, det måste jag prova! tack! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 maj, 2013 15:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av dillen99: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av dillen99: Ja vad bra att det går att äta tuggummi, jag skulle inte klara mig i två år utan det! Ja jag åt ris igår och jag hade kvar i tandställningen hela eftermiddan sen. Det gick inte bort, det var tillochmed kvar när jag hade borstat tänderna på kvällen Jag har tagit för vana att alltid gurgla vatten efter att ha ätit ris, då försvinner lite iallafall okej, det måste jag prova! tack! Haha, så lite så Hej 10 maj, 2013 15:47 |
|
Ginny00
Elev |
Jag och Aivilio har varit ute vid körsbärsträden i solen
10 maj, 2013 15:53 |
|
stellaa
Elev |
SABLA ARSLE
fick klasslistan nu för i höst, sabla dampklass kommer lida av depressioner resten av grundskolan seriöst gråter ![]() 10 maj, 2013 16:14 |
|
Elma00
Elev |
10 maj, 2013 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen