@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
10 maj, 2013 14:35 |
|
Pixie
Elev |
10 maj, 2013 14:39 |
|
Solkatten
Elev |
10 maj, 2013 14:41 |
|
Luna Chang
Elev |
10 maj, 2013 14:50 |
|
Elma00
Elev |
10 maj, 2013 15:20 |
|
Solkatten
Elev |
Uttråkad.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 maj, 2013 15:24 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Jobbigt! Vad för tandställning? Har också det nämligen, fast nattandställning. ja det är jobbigt! Jag har räls, ska ha det i två år nu sen får jag nattandställning! Å okej vad jobbigt för dig med! Okay! Det är inte särskilt jobbigt, inte längre, i början var det det. Ja, de flesta som jag känner som har tandställning säger också det! Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 maj, 2013 15:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Så vad ska jag baka till ikväll?
TIPS? 10 maj, 2013 15:26 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Jobbigt! Vad för tandställning? Har också det nämligen, fast nattandställning. ja det är jobbigt! Jag har räls, ska ha det i två år nu sen får jag nattandställning! Å okej vad jobbigt för dig med! Okay! Det är inte särskilt jobbigt, inte längre, i början var det det. Ja, de flesta som jag känner som har tandställning säger också det! *måste inflika lite här* Det enda som jag upplever jobbigt är att äta äpplen. I början när jag hade bara uppe kunde jag ju bita av med nedre käken men nu har jag nästan slutat äta för jag är rädd att en metallsak ska lossna eller nå. Borsta tänderna kan också vara svårt att få gjort ordentligt men det ger med sig med tiden xD Hej 10 maj, 2013 15:29 |
|
dillen99
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Jobbigt! Vad för tandställning? Har också det nämligen, fast nattandställning. ja det är jobbigt! Jag har räls, ska ha det i två år nu sen får jag nattandställning! Å okej vad jobbigt för dig med! Okay! Det är inte särskilt jobbigt, inte längre, i början var det det. Ja, de flesta som jag känner som har tandställning säger också det! *måste inflika lite här* Det enda som jag upplever jobbigt är att äta äpplen. I början när jag hade bara uppe kunde jag ju bita av med nedre käken men nu har jag nästan slutat äta för jag är rädd att en metallsak ska lossna eller nå. Borsta tänderna kan också vara svårt att få gjort ordentligt men det ger med sig med tiden xD Ja, jag vågar verkligen inte äta några äpplen, jag skulle dö om jag hade sönder tandställningen eller så skulle jag dö för det skulle antagligen göra väldigt ont om den skulle slitas loss.... Haha ja jag förstår. Men äter ni tuggummi? Man mikham to ra dar aghosh giram <3 10 maj, 2013 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen