Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12381 12382 12383 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Jordnötskakor
Elev

Avatar


jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3

nemen hej

10 maj, 2013 09:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jordnötskakor:
jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3

Vad hette du innan?

10 maj, 2013 10:00

Jordnötskakor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jordnötskakor:
jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3

Vad hette du innan?

Snaperegulus och sen massa siffror efter fast jag skaffa den när jag gick i nian så har inte varit inne här på typ två år nu.

nemen hej

10 maj, 2013 10:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jordnötskakor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jordnötskakor:
jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3

Vad hette du innan?

Snaperegulus och sen massa siffror efter fast jag skaffa den när jag gick i nian så har inte varit inne här på typ två år nu.

Okay!

10 maj, 2013 10:10

Elma00
Elev

Avatar


sömnig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

10 maj, 2013 10:10

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


Så i mina pluggapauser så har jag tittat på youtube-klipp eller något slaffs-program på tvn samtidigt som jag har ätit. Det har ju då mest varit reklam och en som jag avskyr är den här:



Varför? För att när man ställer frågan: "Vilket vatten dricker du?" så sitter jag med min mat och mitt glas och tänker... kranvatten. Jag dricker kranvatten. Kallt och gott, svenskt kranvatten! Jag är så jäkla lyckligt lottad att bo i ett land som har bra kranvatten så jag kan för mitt liv inte förstå varför man skall köpa massa vatten på flaska. (Fast. Så kan jag ju det när jag glömt ta med mig dricka och inte känner för att köpa Aloe Vera-drycken eller smoothies. Men det har inte hänt i Sverige på flera år nu!)

EDIT: haha ser man kommentaren i youtube-klippet så är jag tydligen inte den enda som tänker fram det svaret

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2013 10:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Det känns fel att äta frukost efter att ha varit och övningskört i stan i en timme och suttit vid datorn en halvtimma..

Ändå var klockan bara strax efter tio när jag gick oxh åt..

Hej

10 maj, 2013 10:34

Kintsugi
Prefekt

Avatar


...i den här farten kommer jag fira 10.000 inlägg om två år öööhöhöh...

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

10 maj, 2013 10:51

Elma00
Elev

Avatar


orkar inte ta på mig kläder

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

10 maj, 2013 10:52

Ginny00
Elev

Avatar


Snart åker jag mot Stockholm!!

10 maj, 2013 10:56

1 2 3 ... 12381 12382 12383 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.