@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jordnötskakor
Elev |
jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3
nemen hej 10 maj, 2013 09:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jordnötskakor: jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3 Vad hette du innan? 10 maj, 2013 10:00 |
|
Jordnötskakor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jordnötskakor: jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3 Vad hette du innan? Snaperegulus och sen massa siffror efter fast jag skaffa den när jag gick i nian så har inte varit inne här på typ två år nu. nemen hej 10 maj, 2013 10:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jordnötskakor: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jordnötskakor: jag är ny här och ingen bryr sig för egentligen är jag inte ny jag har bara en annan användare nu men ingen kände mig före heller- forever alone </3 Vad hette du innan? Snaperegulus och sen massa siffror efter fast jag skaffa den när jag gick i nian så har inte varit inne här på typ två år nu. Okay! 10 maj, 2013 10:10 |
|
Elma00
Elev |
10 maj, 2013 10:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Så i mina pluggapauser så har jag tittat på youtube-klipp eller något slaffs-program på tvn samtidigt som jag har ätit. Det har ju då mest varit reklam och en som jag avskyr är den här:
Varför? För att när man ställer frågan: "Vilket vatten dricker du?" så sitter jag med min mat och mitt glas och tänker... kranvatten. Jag dricker kranvatten. Kallt och gott, svenskt kranvatten! Jag är så jäkla lyckligt lottad att bo i ett land som har bra kranvatten så jag kan för mitt liv inte förstå varför man skall köpa massa vatten på flaska. (Fast. Så kan jag ju det när jag glömt ta med mig dricka och inte känner för att köpa Aloe Vera-drycken eller smoothies. Men det har inte hänt i Sverige på flera år nu!) EDIT: haha ser man kommentaren i youtube-klippet så är jag tydligen inte den enda som tänker fram det svaret ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2013 10:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Det känns fel att äta frukost efter att ha varit och övningskört i stan i en timme och suttit vid datorn en halvtimma..
Ändå var klockan bara strax efter tio när jag gick oxh åt.. Hej 10 maj, 2013 10:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...i den här farten kommer jag fira 10.000 inlägg om två år öööhöhöh...
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2013 10:51 |
|
Elma00
Elev |
10 maj, 2013 10:52 |
|
Ginny00
Elev |
Snart åker jag mot Stockholm!!
10 maj, 2013 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen