Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12379 12380 12381 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Är så nervös för att inte kunna sova :'(

9 maj, 2013 23:16

baramin
Elev

Avatar


Har läst ut HG-serien nu. Fick den igår. Det borde betyda att den var bra, men jag vet inte. Gillade åtminstone första boken, men sen så åh jag vet inte, är förvirrad.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

9 maj, 2013 23:28

Pixie
Elev

Avatar


mitt huvud har en sårskorpa HÖR NI DET???

just nu vill jag ha harry styles mörka fluffpuff party-hår så den mörkröda skorpan på huvudet inte syns

och sen kan jag ha en beanie för extra osynlig effekt

snälla jag vill vara harry styles

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

9 maj, 2013 23:34

mine
Elev

Avatar

+4


Jag fick en fråga på Quizkampen
"Vilka böcker är man förmodligen extra intresserad av om man besöker hemsidan Mugglarportalen?"
BÄSTA FRÅGAN HITTILLS!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

10 maj, 2013 00:28

Solkatten
Elev

Avatar


Tycker folk på Omegle borde sluta dissa mig mitt i en konversation.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 maj, 2013 01:24

Cutty Flam
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Tycker folk på Omegle borde sluta dissa mig mitt i en konversation.
Hata icke, det är deras jobb!
Finns nog inte en enda på hela sidan som faktiskt genomför en konversation.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc09.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2010%2F130%2Fc%2Fc%2FFranky_dance_by_Beetrootman.gif

10 maj, 2013 01:31

Solkatten
Elev

Avatar


Kanske borde gå och lägga mig...?

Cutty Flam What the hell are you talking about? xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 maj, 2013 01:50

Cutty Flam
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Kanske borde gå och lägga mig...?

Cutty Flam What the hell are you talking about? xD
Just the same thing as you, I guess? x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc09.deviantart.net%2Ffs71%2Ff%2F2010%2F130%2Fc%2Fc%2FFranky_dance_by_Beetrootman.gif

10 maj, 2013 02:03

Ginny00
Elev

Avatar


jag har sovit två timmar och nu har jag varit vaken i nästan en. Har snart panik..

10 maj, 2013 02:45

Borttagen

Avatar


Godmorgon!

Tvätttid om 40 minuter, borde sova nu men kan inte :o

10 maj, 2013 06:18

1 2 3 ... 12379 12380 12381 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.