Minidjuret
Elev
|
Så ja hej och hopp, till fina Cara Riddle, jag hoppas det uppskattas ^^♥
Spoiler:Tryck här för att visa!
Du är snäll och mugglis skulle inte vara samma sak utan dig! ♥- Lordlollo
Jag träffade Cara på Felix då hon var en av de fina Slytherinarna jag prefektade för. Jag märkte direkt att hon verkar vara en väldigt fin och omtänksam person så jag förstår att hon har så fina vänner som er (som gör det här för hennes skull). Det gör mig ledsen att höra att hon inte mår bra, jag skulle vilja att hon alltid var så glad som hon var på konventet och så glad som hon gjorde de personer som var runt henne. Men vet själv att det inte är så enkelt. Men skickar många mentala kramar till henne! 1... 2... 3... HEJA!! Hon är värd allt fint. - Cykel
Cara.
Jag tror aldrig jag har haft sådana spekulationer och diskutioner om vem jag ska döda ... men någon annan än dig. Även om det låter brutalt, och även om det bara var en lek, en Maffia-lek, så träffade jag en så underbar person som har en sådan personlighet. Visst är personligeheten orginell, men den är också helt underbar.
Jag vet att jag inte träffat någon som ens kommer i närheten av hur positivt underbart orginell du är! Att prata med dig är något som bara fyller mig med skratt och glädje.
Sedan är det så, att jag vet att du kommer att lyckas med, med det du vill lyckas med i livet. För du är en sådan person som med lite kämparglöd kan åstakomma så mycket.
Du kommer att lyckas, få det bra, ha det underbart. Det är något jag bara vet, precis som småsystrar oftast vet när storasyskon lyckas ta körkortet eller när de kuggar uppkörningen!
Så tänk på att livet går i vågor.
//Din glädjefyllda CG
Okej Cara, du är fantastisk. ♥
Helt underbar faktiskt, en av de härligaste människorna jag någonsin mött! Jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag avskyr när du mår dåligt. Jag vill bara omfamna dig tills tiden tar slut och skrämma bort all ondska som finns här i världen. :c
Lite onödig information: Jag hade skrämt bort ondskan med mina enorma muskler och mitt skräckinjagande, respektgivande utseénde som får allas blod att frysa till is. >8D (Sammanfattat: jag är läskig som in i helehoppsan, hehe.)
Du är min syrra, även om du skulle få för dig att säga emot så är du det. Du fick faktiskt ett "välkommen till familjen-brev" i en uggla av mig. Så det så, det finns ingen återvändo!
Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen... För jag saknar dig. Jättemycket. :c
I LOAF YOU!- Kossanberta
Till min underbara vän Cara, som skriver så otroligt bra fanfictions. Du är en person, som jag alltid kan prata med och du får mig alltid att känna mig glad. Jag älskar din fantasi och hur talar om saker och ting, som jobbet eller familjen. Jag blir alltid så himla glad när jag ser att du är inloggad, för då vet jag att jag snart får läsa några av dina kloka inlägg♥- J-Star Black
Tjo, kära du C:
Nu ska jag skriva någe snällt och trevligt x)
Och eftersom att det är till dig världens bästa Cara/Erika vad du nu vill bli kallad så ska jag göra det...
Hmmm så vad ska jag skriva? ^^
Förutom allt eller jag skriver allt C:
Så jag börjar med, första gången vi "Träffades" det var en av mina första dagar på mugglis och jag kollade lite runt.
Hittade ett rollspel, som jag för den delen aldrig hade gjort, jag hade aldrig rollat förr. Så första gången var med dig C: kån dig hedrad xD
Men iaf så fråga jag om jag fick vara med och de fick jag =) Och sen har vi haft många trevliga roll tillsammans. Och förutom det alla trevliga sms stunder :3 Om alven Kurt och om övertagandet av världen och alla planeter. Speciellt när du skulle ta över jupiter, men göra den mindre gasig xD
Alltså din humor är underbar och älskar att du är lika onormal som jag x) så känner man sig inte så ensam i en stad där alla är alldeles normala xD
Uschligt hatar normalt folk D: iaf för tillfället xD
Men åter till dig, för nu känner jag att jag börjar sväva ut igen, som jag gör för det mesta.
Du är en underbar person, och även om jag inte her träffat dig, vilket jag vill och tänker göra så tycker jag det. Ärligt så förstår du mig bättre än vissa av mina kompisar här x) du vet mer om mig än de gör ;P
Fanns det fler so du borde världen vara mycket roligare xD och bättre för den delen....tycker det borde finnas en "Cara sekt" som spred ut din visdom i världen xD hahaha xD
Men glöm inte hur awesome du verkligen är lilla sötnöt där :3 ♥ Love you ♥
/ therese91 Therese eller Tessan C:
Cara- Du är jättesnäll, trevlig och fin. Du är en utav mina förebilder på Mugglis. Mugglis skulle inte vara samma utan dig. Det är roligt att prata med dig! Du är värd att må superbra - varje dag!!!! ♥-Dramione99
Cara är verkligen en fin människa, och jag tycker om att prata med henne. Oavsett hur jag mår kan hon alltid få mig att le, även om hon inte alltid vetat om att jag mått dåligt. Hon är en person det både går att flumma och vara oseriös med men även ha djupa och allvarliga samtal med och jag känner att hon accepterar och respekterar mig för den jag är.
Kort och gott är hon en fantastisk människa och jag är verkligen glad att jag lärt känna henne och jag hoppas att vi kommer prata länge till - Obliviate_
Åh Cara, du ska veta att jag bryr mig om dig jävligt mycket. Du är alltid så snäll och vänlig, och konstigt nog tar det alltid ett skutt i hjärtat när du skriver mitt namn, fast det egentligen borde blivit en vana. Jag antar att jag tycker att när mitt namn uttalas av en så snäll och värdefull person som dig, blir jag lite… rörd, eller något.
Du kan prata med mig om saker, även om vi kanske inte pratar stup i kvarten, kan du anförtro dig åt mig. För jag bryr mig Cara, jag bryr mig. Det har jag sagt flera gånger nu, men det kanske behövs för att jag ska känna mig nöjd. Man blir så himla glad av att prata med dig, man blir så himla glad. Jag känner igen mig i dig lite faktiskt, kanske är det därför jag tycker om dig så mycket. Fast du är mycket bättre än mig.
Jag vet att du har mått dåligt på sista tiden, och jag vill bara hjälpa dig. Jag är bara en elvaåring, jag vet, men jag vill hjälpa dig. För en så fin människa som dig ska inte behöva känna såhär. Jag ska förinta det som vill dig illa, JAG SKA FÖRINTA DET! Vänta du bara, din usling som försöker göra illa för Cara!
Kramar från Fanny, PansyParkinson♥. ♥
Jag minns den 14 augusti 2008 när vi började på gymnasiet och vi båda satt i klassrummet och vår lärare ropade upp vårat namn och vi båda svarade ja och sedan kollade konstigt på varandra. Jag antar att ingen av oss var van vid att dela namn med någon. Och ja det gjorde vi tills du bytte namn 
Men jag minns då att jag tyckte du verkade både konstig och annorlunda, men på ett sånt där coolt sätt som ingen annan. men jag vågade först inte prata med dig, ja jag var lite rädd för dig. Jag hade aldrig mött någon som dig men sedan hamnade vi i samma grupp när vi skulle göra en uppgift och då var jag liksom tvungen att prata med dig och du var inte alls läskig och jag ångrar att jag inte pratade med dig innan. Men du var, ja jag hade tänkt säga att du var som alla andra men det är att ljuga. Du är inte som andra (inte på ett dåligt sätt) nej du har dina egna åsikter, din egna stil, du hjälper andra och de som är rädda för dig vet inte vad de går misste om. Visst du kanske ser läskig ut ibland (ja du skrämde mig med fejkblodet) men trotts det är du en underbar vän. Du är vänlig och ställer alltid upp du är en sann vän!! Du är helt underbar som du är! Ändra aldrig på dig själv! Och glöm aldrig att du är den bästa Cara i världen, en sån vän som man aldrig glömmer, du är en sån person som påverkar en från första stunden man möts!
Älskar dig vännen ♥- Kiera
Kära Cara,
Jag minns vad vårt första samtal handlade om - att stjäla bullar från Statoil. Jag märkte direkt hur awesome du var och att det gick jättelätt att prata med dig!
Ett litet tag senare startade du tävlingen ''Mugglis Författare 2012'' OCH MÄNNISKA HUR SKA JAG NÅGONSIN KUNNA TACKA DIG? HUR SKA JAG NÅGONSIN KUNNA FÖRKLARA FÖR DIG HUR GLAD JAG ÄR FÖR ATT DU GJORDE DET? TACKTACKTACKTACKTACKTACKKKKKKK.
Den 19 maj 2012 träffades du och jag. Vi gick till SFbokhandlen, åt glass, skrattade åt en mängd konstiga saker som en hundleksak som lät som en för mätt gris, torkade blåbär på burk - eller vad det nu var O___O - och studdsbollar i en leksaksaffär och så vidare.
Det var på många sett en av de bästa dagarna i mitt liv, och inte minst för att jag fick träffa dig. ♥
Det jag ville säga med allt det här är att jag är glad att vi började prata. Du är en underbar människa som jag älskar något otroligt mycket ska du veta.
Så tack för att du finns och är sådär allmänt cool och underbar. ♥- Erica Potter
Cara, du är helt amazing på att skriva, det är helt underbart. Som om det är något magiskt runtomkring det, det finns knappt ord att förklara. Det uppskattas verkligen och jag hoppas innerligt att du kommer börja må bättre. För det är du värd, så bra som du skriver! Tack för att du finns här på mugglis, det lyser verkligen upp flera människors dagar!- Klaus
Cara, du är skitrolig, både dina skratt och dina skrik får mig att skratta. Du behövs här, och du är underbar för den du är. Sluta inte vara det - Leumas vän
Hej Caraaaaaa! 
Kommer du på QSM? Kunde ju va kul om vi kunde spana på lite soptunnor tillsammans ;D
Och på tal om grön kassler, jag tycker att vi får höra av varandra snart igen och fortsätta med våra sjuka och underbara diskussioner!
Ha det bra vännen =)-Oskan
Hej Cara, jo jag vill typ bara säga att jag tycker om dig väldigt mycket och att du även betyder väldigt mycket för mig och jag hoppas att du vet det eftersom du är en super fin människa. Jag tycker att det är synd att vi inte pratade så mycket på felix men det är ju typ mitt fel eftersom jag är rätt så blyg, I guess. Men jag hoppas att jag någon gång får en ny chans att träffa dig så att jag kan säga mer än hej... Och jag hoppas att du har det bra och om det är något som inte är bra så är jag bara en uggla bort. Jag kommer alltid att läsa och svara även om jag inte är inloggad för tillfället och hur långt det än är. Du kan skriva flera meter scrollning och jag kommer fortsätta läsa för det som gör dig ledsen gör mig ledsen och det som gör dig glad kommer göra mig glad. Jag är inte så bra på att skriva långa och finna texter but I hope you get the point.
Kram Vilma- Deathless
Till Cara!
Ett stort tack med utropstecken!
The best of friends!
Tack för att du alltid vet hur du ska muntra upp mig!
Tack för att du är din helt egna person!
Tack, för att du är så galen som jag!
Tack, för att du vågar göra som du vill!
Tack... för att du flyttar ner hit ( hahah)
Tack, för att du vill vara min vän!
Tack, för att ja.. Tack för att du är du!
Tack för att jag får muntra upp dig och tack för att du gör detsamma!
Jag känner på mig att vi kommer att vara friends forever C;
Och forever blir med ens lite snabbare när man har underbara människor runt sig.
Du vet, tiden går fortare när man har roligt!
Jag respekterar dig och dina åsikter och du respekterar mig!
Tack för att vi har för det mesta samma smak på heeta hunkar som House och ja du vet vilka jag menar
Ett tack helt enkelt!
Nej, okej.. ett par tack .. .
11 för att vara petig.
Men det skulle vara så mycket mer om jag bara hade lite mer imagination..
Men du vet att jag är död i huvudet ibland ._.
pooooooooooosssoooooooooooo ♥♥♥- lovarto
Fina Cara.
Jag hoppas att genom detta inlägget kommer du äntligen förstå hur sjukt många personer det finns som bryr sig om dig.
Även om du mår jättedåligt så får du inte tveka att skriva till oss, vi kommer alltid finnas och svara och bry oss.
Jag hoppas också att du blir glad av allt detta vi har skrivit, annars vet jag inte vad jag ska göra, haha XD
Du har underbara vänner som bryr sig om dig och som gärna hjälper dig när du mår dåligt, kom ihåg det ^^
Du en en underbart awesome och fantastisk person som jag tycker om så otroligt mycket!
Du är världens bästa syster och du är en sådan vän man verkligen litar på.
Jag vill tacka dig för alla gånger du lagt ner tid på att försöka hjälpa mig när jag mått dåligt, och alla nätter du orkat med mig då jag varit otroligt irriterande.
Jag vill dessutom tacka dig för att du kämpar, för du är verkligen stark!
Jag blir förbannad på alla personer som håller på och gör livet till ett helvete för dig, för du förtjänar verkligen inte att bli behandlad så!
Du är värd det bästa, och jag hoppas att vi nån gång får råd till att bygga det där slottet, så vi kan flytta dit med allt awesome folk och du kan lära mig rida (och jag förhoppningsvis äntligen kan köpa min kära häst Velox ♥)
I vilket fall så ska vi ses flera gånger till, det är ett krav jag har, moahahha >8D
Jag hade sjukt roligt sist vi sågs, och nu när du har min kudde som gisslan så måste vi ju verkligen ses igen *visslar oskyldigt*
Jag nämnde dig igår när jag var hos en vän, för hon frågade vad jag gjort i Göteborg, så jag berättade om dig.
Hon sa att du skulle tröttna på Harry potter och att vi skulle glida ifrån varandra längre fram, för du skulle mogna mer och inte vilja umgås med mig pga ålderskillnaden.
I really don’t know how, but she kind of fell out of the window...
I vilket fall tror jag faktiskt inte det kommer hända, om du inte helt plötsligt bestämmer dig för att sluta prata med dig, och då accepterar jag ditt val.
Men allt vi har pratat om och allt vi gjort, jag tror seriöst det skulle vara svårt att bara lämna och gå vidare från allt det.
Du får försöka att sluta tvivla på dig själv och vara osäker över dig själv.
Jag vet att det är sjukt svårt, jag har ju erfarenheter själv, men man måste försöka.
Alla har vi dessa dagar då livet känns kasst och onödigt, som om ingen skulle sakna en om man försvann, but that’s bullshit!
Om du försvann vet jag inte vad jag skulle göra, jag vill inte ens tänka på det!
Det är ju svårt att förlora en vän, och svårt att förlora ett syskon, tänk då hur det blir om jag skulle förlora en person som är båda?
Nej nej nej nej nej!
Så du får helt enkelt skippa det där, även om du kanske inte tänker på det så är det lika bra att få det sagt.
Så ^^
Hur kommer det sig att varje gång jag ska skriva om dig blir det typ 5 meter långt? Well well xD
Du är fantastisk, underbar, vacker, fin, snäll, ond, bäst, rolig osv osv i all oändlighet.
Tvivla inte på dig själv, för du klarar allt, det vet jag!
Du är den starkaste (alltså nu babblar jag inte om muskler...xD Men du är säkert stark så med) människan jag någonsin mött, och jag beundrar dig något enormt!
Inte bara för allt du gått igenom, också för att du fortfarande vågar vara dig själv, och för att du är en så fantastisk person.
Du har hjälp mig något enormt och fått mig att inte hata mig själv lika mycket.
Du har hjälpt mig att förstå så mycket mer och fått mig att vilja göra så mycket mer i livet.
Jag vet knappt vad jag ska skriva, allt känns så himla, dåligt, haha xD
Det finns verkligen inget ord som beskriver dig Cara, och alla som jag kommer på är typ mils avstånd ifrån vad jag egentligen vill förklara och beskriva dig med.
Jag har till och med försökt leta på andra språk, men jag hittar verkligen ingenting!
Du får helt enkelt stå ut med att jag tjatar ut de andra orden där uppe, så mycket att de känns helt vanliga, heh.
Så kram på dig underbara Cara, du är världens bästa syster och jag tror jag haft den bästa turen i världen som fått lära känna dig! ♥
Du är helt klart en av de bästa personerna i världen och jag älskar dig! ^^// Minidjuret
Spoiler: Tryck här för att visa!Jag vill också passa på att ge komplimanger till alla dessa personer som skrev detta, för att ni var så himla gulliga och gjorde det♥ Ni är underbart fina som ställer upp såhär! Kramar till er c:
Och Kiera, vi har världens bästa idéer ^^
2 aug, 2012 12:39
|