@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
9 maj, 2013 21:53 |
|
cirklar
Elev |
9 maj, 2013 22:24 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ska jag sova.. g'night!
JAG HAR FÅTT ETT MYGGBETT FÖRRESTEN oh lovely summer 9 maj, 2013 22:26 |
|
Elma00
Elev |
9 maj, 2013 22:29 |
|
Pixie
Elev |
när jag satt på pendeltåget sa det KLICK och jag fick ont i huvudet
denise checkade - jag hade ett äckligt sår mamma checkade nu när jag kom hem - det var stort och blodigt och jag har inte krockat in i tåget, den bara kom poff och det gör ont snälla det är okej att döda mig (ps skicka med en harry-krull i graven)
9 maj, 2013 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Har nyss tittat på The Hobbit med familjen. Andra gången för alla förutom pappa som inte hade sett den.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2013 22:38 |
|
Dream
Elev |
åh pappa vad jag blir irriterad över hur du uttrycker dig just nu. men jag orkar inte gå ut och konfrontera dig eller ropa för den delen, arrgghh teleporterar mina motsägelser genom tankar istället.
9 maj, 2013 22:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då åker jag till Spanien Jag har alltid velat åka till Spanien! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2013 22:40 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Då åker jag till Spanien Jag har alltid velat åka till Spanien! Vi kan åka ditt tillsamans
9 maj, 2013 22:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Då åker jag till Spanien Jag har alltid velat åka till Spanien! Vi kan åka ditt tillsamans YES. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2013 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen