@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja c: Jag får träffa mina kusiner och min moster på lördag ♥ Roligt
9 maj, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
^my life. 9 maj, 2013 21:16
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 9 kl. 21:16
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Tråkigt :cSkrivet av Borttagen: Ja c: Jag får träffa mina kusiner och min moster på lördag ♥ Roligt 9 maj, 2013 21:16 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Tråkigt :c Skrivet av Borttagen: Ja c: Jag får träffa mina kusiner och min moster på lördag ♥ Roligt Haha, bryr mig inte så mycket. Jag kan tillräckligt, så jag skulle typ kunna prata med en spanjor lite gran.
9 maj, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Jag kan typ... 5 ord? Haha, det beror säkert på att jag redan varit i Spanien en gång Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Tråkigt :c Skrivet av Borttagen: Ja c: Jag får träffa mina kusiner och min moster på lördag ♥ Roligt Haha, bryr mig inte så mycket. Jag kan tillräckligt, så jag skulle typ kunna prata med en spanjor lite gran. 9 maj, 2013 21:18 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag kan typ... 5 ord? Haha, det beror säkert på att jag redan varit i Spanien en gång Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Tråkigt :c Skrivet av Borttagen: Ja c: Jag får träffa mina kusiner och min moster på lördag ♥ Roligt Haha, bryr mig inte så mycket. Jag kan tillräckligt, så jag skulle typ kunna prata med en spanjor lite gran. Jag vill också ditt
9 maj, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av dillen99: Skrivet av Borttagen: Jobbigt! Vad för tandställning? Har också det nämligen, fast nattandställning. ja det är jobbigt! Jag har räls, ska ha det i två år nu sen får jag nattandställning! Å okej vad jobbigt för dig med! Okay! Det är inte särskilt jobbigt, inte längre, i början var det det. 9 maj, 2013 21:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Haha, det kan man ha nytta av Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag kan typ... 5 ord? Haha, det beror säkert på att jag redan varit i Spanien en gång Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Tråkigt :c Skrivet av Borttagen: Ja c: Jag får träffa mina kusiner och min moster på lördag ♥ Roligt Haha, bryr mig inte så mycket. Jag kan tillräckligt, så jag skulle typ kunna prata med en spanjor lite gran. Jag vill också ditt 9 maj, 2013 21:20 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Haha, det kan man ha nytta av Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag kan typ... 5 ord? Haha, det beror säkert på att jag redan varit i Spanien en gång Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Tråkigt :c Skrivet av Borttagen: Ja c: Jag får träffa mina kusiner och min moster på lördag ♥ Roligt Haha, bryr mig inte så mycket. Jag kan tillräckligt, så jag skulle typ kunna prata med en spanjor lite gran. Jag vill också ditt haha, ja
9 maj, 2013 21:21 |
|
M4L13
Elev |
9 maj, 2013 21:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen