Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Komplimang till M.Potter, kaktusen och xD missbrukaren för att vara skitrolig, snäll och allmänt azumig Tack, samma på dig fast du är en plutt istället för taktus xD Jag är en liten plutt xD Tack
1 aug, 2012 20:16 |
|
Hp Luna
Elev |
1 aug, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
1 aug, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
1 aug, 2012 20:33 |
|
Hp Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hp Luna: Skrivet av Borttagen: Hp Luna självklar! Du är ju så duktig! Tack så mycket ♥ Du med!! Tack! ♥ skriv i rollet nu! redan gjort Min tumblr
1 aug, 2012 20:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
Ginny00, HarryPotterr, Cindy och Victoire Weasly för ni skriver så j***a bra
(tjejen som aldrig svär här ![]()
1 aug, 2012 20:35 |
|
Victoire Weasly
Elev |
1 aug, 2012 20:40 |
|
Ginny00
Elev |
Tonks_xD: Ser man på, jag nämndes först..
1 aug, 2012 21:00 |
|
Tonks_xD
Elev |
1 aug, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Ingis : Ingrid, jag finner just nu inga ord till hur mycke du betyder för mig! men i alla fall: I LOVE YOU ♥
Clementin. : du är fiin, söt, awesome och flummig tjej, ♥ Ginny.:.Weasley: Emily, en jätte cool tjej som jag älskar att uggla,chatta elr skypa med Kate Malfoy: nawww Lily! du e så himla awesome! och vänta bara tills du skaffar skype xD ♥ Erica Potter värdens bästa ff:skrivare ♥ Erica: allt kommer bli bra(om du vet vad jag menar) Millson Lovegood ja, vad skulle mugglis vara utan dig? det är alltid lika kul och uggla med dig ♥ miss-somebody du e så himla awesome ♥ och krya ♥ MissFiss: en tjej som har bra humor! du är helt awesome ♥ HannaPanna: du är en prat glad tjej, älskar deii ♥ Lills: Linni , det var du som fick mig att läsa hp och de är jag mycket glad för! du har hjälpt mig med en massa. tack ♥ du är bara så bäst ♥ fattar du hur mycke jag kommer sakna deii nästa år?? 2 aug, 2012 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen