Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corriiz
Elev |
Alla är så fina!
Jag blir tårögd! Jag älskar er alla på mugglarportalen! Ni är värkligen bra vänner... Från en tjej som älskar Harry Potter! ♥ ![]()
1 aug, 2012 15:44 |
|
-Patronus-
Elev |
1 aug, 2012 17:03 |
|
Knizzlare
Elev |
1 aug, 2012 17:49 |
|
Tonks_xD
Elev |
1 aug, 2012 18:21 |
|
Hp Luna
Elev |
1 aug, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Hp Luna Aw♥♥ Kramisar på dig!!♥
1 aug, 2012 18:39 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av MissLollo: Först Nadja_Gryffindor: Tack så hemskt mycket :' On nu när jag ändå är här måste jag passa på att dela ut två välvärda komplimanger till madeleinegranger och Ms.Markus för att de skriver den mest awesomiga fanfictionen på hela sidan! Taaack! ^^) Håller med Madde, du är awesome! ![]()
1 aug, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Hp Luna självklar! Du är ju så duktig!
1 aug, 2012 19:53 |
|
ginnyw123
Elev |
Komplimang till M.Potter, kaktusen och xD missbrukaren för att vara skitrolig, snäll och allmänt azumig
1 aug, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Komplimang till M.Potter, kaktusen och xD missbrukaren för att vara skitrolig, snäll och allmänt azumig Tack, samma på dig fast du är en plutt istället för taktus xD 1 aug, 2012 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen