Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
29 dec, 2013 20:31 |
|
Zendaya
Elev |
Bara jag som tycker att 2006 var det sämsta året? :c
Liten privat grej som gjorde allt dåligt. Men fortfarande bara EN sak som hände då. I år hände fler dåliga saker. 29 dec, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Millson Lovegood: HELL YEAH :ccan I get a HELL YEAH om det här var det sämsta året i ditt liv (hittills) 29 dec, 2013 21:03 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Millson Lovegood: HELL YEAH :c can I get a HELL YEAH om det här var det sämsta året i ditt liv (hittills) 2014 ska bli erat bästa, okej? jag håller tummarna för er ![]()
29 dec, 2013 22:09 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: can I get a HELL YEAH om det här var det sämsta året i ditt liv (hittills) HELL YEAH
30 dec, 2013 01:04 |
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: can I get a HELL YEAH om det här var det sämsta året i ditt liv (hittills) HELL YEAH En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 30 dec, 2013 02:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: can I get a HELL YEAH om det här var det sämsta året i ditt liv (hittills) HELL YEAH! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2013 02:38 |
|
AlexZz
Elev |
Näe själv var det nog förrförra året som var en riktig bottenpunkt då jag var självmordsbenägen, deprimerad och kände mig jäkligt värdelös på allting.
PLUS ATT JAG GÅR UT NIAN NÄSTA ÅR SÅ JAG VET INTE OM JAG SKA GRÅTA ELLER SKRIKA ELLER SKRATTA MEN DET TAR JAG DÅ. . .
30 dec, 2013 02:42 |
|
Ginny_Power
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: can I get a HELL YEAH om det här var det sämsta året i ditt liv (hittills) HELL YEAH
30 dec, 2013 16:42 |
|
Consectetuer
Elev |
Jag står inte ut med att alla i släkten frågar: "Vad fick du för betyg?" och när jag väl svarar att jag fick ganska bra betyg (mest B och C + några A) så är deras enda reaktion att jag måste höja mig ännu mer.
Jag förstår inte. Varför, när jag väl är relativt nöjd med betygen jag fått, måste de tycka att jag inte är bra nog? Alla andra verkar ju tycka att det går bra för mig, men inte dem. Jag orkar inte. 30 dec, 2013 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen