Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
28 dec, 2013 16:49 |
|
Elma00
Elev |
28 dec, 2013 22:38 |
|
Borttagen
|
Snälla, snälla du - försök sluta skada dig själv! Jag vet att det kan vara fruktansvärt svårt att förstå men du är bra som du är. Vi tycker om dig som du är, det är inget fel på dig, så snälla försök att sluta! Vad det än känns som nu är det aldrig värt det i längden. Aldrig. Jag hoppas att du mår bättre snart, kram♥ 28 dec, 2013 22:44
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-28 kl. 22:46
|
|
SevLoveer
Elev |
hoppas att du mår bra idag,jag har slutat med att skära mig för 24 dagar sedan och det känns väldigt skönt
28 dec, 2013 22:44 |
|
Borttagen
|
Jag hatar det här.
Alla tror att de bara kan svika mig, som om jag inte hade några känslor. Nej, visst. Fortsätt att göra så som ni gör så kommer jag tröttna rejält. Jag kan väl inte vara så jävla viktig om man ska ses, men personen som ska komma sover istället? Och sen kommer med löjliga ursäkter. Som vanligt. Men att åka och hämta de snygga grannar som har festat, kl 2 på natten på en torsdag går hur jävla bra som helst? Min helg är förstörd. Och jag har börjat fundera, alldeles för mycket. I förrgår drack jag lite för mycket. Det var en utmaning, att se hur mycket jag klarar av med nya medicinen. Idag, idag fick jag i mig lite vad som helst av allting jag kunde hitta. Känner mig ensam. Så jävla ensam. Folk säger att de finns, men det gör de inte. Och jag blir så förbannad på mig själv, hatar mig själv, för att jag lät mig själv lita på folk igen. Och de svek mig. Igen. Jag är en onödig liten skit som inte förtjänar att vara lycklig... 29 dec, 2013 01:38 |
|
The Philosopher
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Philosopher: jahachildhoodlight okej, han har ett problem. Kan du inte prata med kurtorn? Om du inte vill det så kan du ju prat med mig. Det är bara att skicka en uggla. Folk ska inte jämföra dig med din kompis oavsett om hon är fin eller inte. Alla är fina på nåt sätt. Låt inte killen trycka ner dig, han är en douchebag som säger att du är tjock. Fint att du vill hjälpa henne, men hon skrev det där för över 2,5 år sedan ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Philosopher: childhoodlight okej, han har ett problem. Kan du inte prata med kurtorn? Om du inte vill det så kan du ju prat med mig. Det är bara att skicka en uggla. Folk ska inte jämföra dig med din kompis oavsett om hon är fin eller inte. Alla är fina på nåt sätt. Låt inte killen trycka ner dig, han är en douchebag som säger att du är tjock. Fint att du vill hjälpa henne, men hon skrev det där för över 2,5 år sedan ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Philosopher: childhoodlight okej, han har ett problem. Kan du inte prata med kurtorn? Om du inte vill det så kan du ju prat med mig. Det är bara att skicka en uggla. Folk ska inte jämföra dig med din kompis oavsett om hon är fin eller inte. Alla är fina på nåt sätt. Låt inte killen trycka ner dig, han är en douchebag som säger att du är tjock. Fint att du vill hjälpa henne, men hon skrev det där för över 2,5 år sedan ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Philosopher: childhoodlight okej, han har ett problem. Kan du inte prata med kurtorn? Om du inte vill det så kan du ju prat med mig. Det är bara att skicka en uggla. Folk ska inte jämföra dig med din kompis oavsett om hon är fin eller inte. Alla är fina på nåt sätt. Låt inte killen trycka ner dig, han är en douchebag som säger att du är tjock. Fint att du vill hjälpa henne, men hon skrev det där för över 2,5 år sedan ^^ 29 dec, 2013 13:13 |
|
Millson Lovegood
Elev |
men alltså mamma.
min syster kan färga håret blått och du bryr dig inte. jag tar på mig svarta byxor och jag "ser ut som en farlig ungdom". va. hahahaha farlig ungdom, SNÄLLA. det är bara ett exempel. jag får inte ta hål i öronen. jag får inte sminka mig. VARFÖR VARFÖR VARFÖR FÅR INTE JAG GÖRA NÅNTING NÄR MIN SYSTER FÅR GÖRA ALLT?! DET ÄR MITT ANSIKTE OM DU INTE GILLAR DET TITTA INTE PÅ DET IDIOT. DEN ENDA SOM DÖMER MIG ÄR DUUUUU.
29 dec, 2013 15:18 |
|
Unik
Elev |
Jag tror att jag är kär. Igen. Helvete.
Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 29 dec, 2013 18:15 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2013 18:22 |
|
Unik
Elev |
Slutar aldrig väl när jag blir kär tyvärr. ;/ Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 29 dec, 2013 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen