Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Till HarryFreakingPotter för att det alltid finns ett meddelande ifrån dig när jag loggar in och det är awesome och det är för att du är awesome!
![]()
31 jul, 2012 23:07 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Jac: Till HarryFreakingPotter för att det alltid finns ett meddelande ifrån dig när jag loggar in och det är awesome och det är för att du är awesome! ASDFGHJKL, RIGHT BACK AT YA! Kramar ♥
31 jul, 2012 23:11 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Luna_rav för du är min bästa och första vän på mugglis!
MissLollo för alla fantastiska ff som du har gjort! black2 som jag har köpt jättemånga chokladkort av jättebilligt! Det var bara några av alla UNDERBARA mugglisar!!!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
31 jul, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
HannaPanna: nawww, där gjorde du min dag ♥ tack så mkt ♥ dsm!!!
1 aug, 2012 10:04 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥ Och du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. Nej, men varför gör du det nu då? Jag trodde du fattat att jag inte gör det Nej nu börjar jag bli förbannad på dig ^^ Tror du inte på mig?! XD Fast det har jag inte fattat.. Och det kommer jag nog aldrig fatta, för det är en ren lögn att jag är bättre än dig Men då får du vara det! För jag tänker inte ge mig! Jodå, fast nu vet jag att DU är mycket bättre än MIG! ♥ Att jag kanske är bättre på vissa saker kan jag gå med på, till exempel att inte ljuga XD Men egentligen är du mycket bättre, fast kanske inte på att vara ärlig ^^ Haha, du är inte bara väldigt mycket superawesome! Du är väldigt rolig oxå! ;D xD För det där var väl ett skämt? Ja, det är jag säker på att det var! Mer eller mindre Fast du är bättre på att ljuga än jag 1 aug, 2012 10:21 |
|
HannaPanna
Elev |
harry potter fanet: aww ♥ men som jag sagt tidigare så talar jag bara sanning finisen ♥
Nymfadora Tonks: äsch, skitsnack! det är tvärtom jue
1 aug, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att therese91 är så himmla cool!!!! ♥
1 aug, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att therese91 är så himmla cool!!!! ♥ Aww C: Tack kära du ♥ 1 aug, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tycker att therese91 är så himmla cool!!!! ♥ Aww C: Tack kära du ♥ Va som en ko! Muuuu!! Hehe! ♥ 1 aug, 2012 11:47 |
|
.Ginny.
Elev |
1 aug, 2012 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen