Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
31 jul, 2012 13:40 |
|
Dini99
Elev |
Och du, HannaPanna är helt (får jag svära :3) jäkla lovley. : >
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 31 jul, 2012 17:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 1 kl. 08:56
|
|
Dramione99
Elev |
_SanD_, tack så mkt, vännen! Det är kul att skriva med dig oxå!
31 jul, 2012 18:19 |
|
HannaPanna
Elev |
_SanD_, YEAH! FEAM DAGAR MED DIG! IT'S GONNA BE TOTALLY AWESOME BROO! ♥
Dini99, åh tack vännen! ♥ Du e! Pussar och kramisar till dig sötnos ♥
31 jul, 2012 19:39 |
|
_SanD_
Elev |
31 jul, 2012 20:01 |
|
HannaPanna
Elev |
31 jul, 2012 20:06 |
|
MonsterCookie
Elev |
31 jul, 2012 20:06 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
31 jul, 2012 21:13 |
|
lovarto
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag vill ge en stor komplimang till några få personer som mot all förmodan står ut med mig just nu. jag är verkligen inte fröken solstråle just nu, utan snarare tvärt om men trotts detta står ni ut, ni finns vid min sida, ni svarar på mina ugglor och ja ni tar emot mig när jag faller. jag älskar er något enormt och även om det inte verkar så nu så är det verkligen inte ert fel att det är som det är och att jag inte svarar så glatt och håller mig borta här ifrån. men jag vill så tacka er. MizzNina, Minidjuret,Lovarto, DeathdownAlex och Kiera ♥ ni är helt fantastiska, ni är de bästa vänner man kan ha. love you ♥ Tack det samma ♥
31 jul, 2012 21:14 |
|
HannaPanna
Elev |
31 jul, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen