Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Pixie: wähhhhh det är jul och det borde inte vara såhär : /// allt är så himla för mycket och det är sämst men det finns ändå en sak med det här som gör att jag mår bäst förvirrad av allt om du vill tappa lite förvirring så finns jag här, lika förvirrad på livet jag
24 dec, 2013 16:25 |
|
Ginny00
Elev |
Jag hade en bra jul ändå.
Den var fin. Men gud vad jag önskade att jag inte hade en ätstörning och kunde äta godis. Fast i efterhand är en stor del av mig glad att jag inte gjorde det och en stor del vill också ut och springa imorgon för jag har inte tränat på jättelänge(torsdags) och nu ska jag iväg ett tag. Faaaan. Allt är bara kaos. Men det är bättre än förra året. 24 dec, 2013 23:48 |
|
Borttagen
|
Fyfan vad jag är glad nu.
Vet ni hur jävla lycklig man blir av det här? Jag: ''Är du vaken? Snälla säg att du är vaken'' Vän: ''Nu är jag vaken... Jag: ''Oj, sorry.. Vän: ''Haha det är helt ok!'' Jag: ''Jag ska inte hålla dig vaken, seriously, go back to bed... xD'' Vän: ''Äsch, jag kan sova när jag är död! Hur mår du?'' Kvart i ett på natten. Fyfan vad bra man mår 26 dec, 2013 00:44 |
|
Borttagen
|
"******* frågade efter dig igår. Eller inatt"
..................... 26 dec, 2013 15:42 |
|
Ginny_Power
Elev |
Kom just på att mamma har sagt att vi ska bada när vi kommer till Skåne.
Hahahahah det det jag ju såklart fram emot
26 dec, 2013 17:32 |
|
Elma00
Elev |
27 dec, 2013 01:46 |
|
Unik
Elev |
27 dec, 2013 12:20 |
|
Borttagen
|
27 dec, 2013 14:15 |
|
Borttagen
|
När jag väl behöver er finns ni inte där!
27 dec, 2013 16:55 |
|
SevLoveer
Elev |
27 dec, 2013 17:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen