Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥
31 jul, 2012 11:03 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥ Och du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. 31 jul, 2012 11:04 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥ Och du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. Nej, men varför gör du det nu då?
31 jul, 2012 11:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥ Och du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. Nej, men varför gör du det nu då? Jag trodde du fattat att jag inte gör det Nej nu börjar jag bli förbannad på dig ^^ Tror du inte på mig?! XD 31 jul, 2012 11:09 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥ Och du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. Nej, men varför gör du det nu då? Jag trodde du fattat att jag inte gör det Nej nu börjar jag bli förbannad på dig ^^ Tror du inte på mig?! XD Fast det har jag inte fattat.. Och det kommer jag nog aldrig fatta, för det är en ren lögn att jag är bättre än dig Men då får du vara det! För jag tänker inte ge mig! Jodå, fast nu vet jag att DU är mycket bättre än MIG! ♥
31 jul, 2012 11:15 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥ Och du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. Nej, men varför gör du det nu då? Jag trodde du fattat att jag inte gör det Nej nu börjar jag bli förbannad på dig ^^ Tror du inte på mig?! XD Fast det har jag inte fattat.. Och det kommer jag nog aldrig fatta, för det är en ren lögn att jag är bättre än dig Men då får du vara det! För jag tänker inte ge mig! Jodå, fast nu vet jag att DU är mycket bättre än MIG! ♥ Att jag kanske är bättre på vissa saker kan jag gå med på, till exempel att inte ljuga XD Men egentligen är du mycket bättre, fast kanske inte på att vara ärlig ^^ 31 jul, 2012 11:18 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av HannaPanna: Haha, du e awesome! nejmen vad gullig du är! Fast du vet att man inte ska ljuga ♥ Och du vet att jag aldrig skulle ljuga för dig. Nej, men varför gör du det nu då? Jag trodde du fattat att jag inte gör det Nej nu börjar jag bli förbannad på dig ^^ Tror du inte på mig?! XD Fast det har jag inte fattat.. Och det kommer jag nog aldrig fatta, för det är en ren lögn att jag är bättre än dig Men då får du vara det! För jag tänker inte ge mig! Jodå, fast nu vet jag att DU är mycket bättre än MIG! ♥ Att jag kanske är bättre på vissa saker kan jag gå med på, till exempel att inte ljuga XD Men egentligen är du mycket bättre, fast kanske inte på att vara ärlig ^^ Haha, du är inte bara väldigt mycket superawesome! Du är väldigt rolig oxå! ;D xD För det där var väl ett skämt? Ja, det är jag säker på att det var!
31 jul, 2012 11:21 |
|
tove granger
Elev |
Tack så jätte mycket m.s markus!!!
vill du veta något klicka här under. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19523&page=1#p1139762 31 jul, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
HannaPanna: Inte mot mig i alla fall
31 jul, 2012 13:00 |
|
_SanD_
Elev |
HannaPanna 5 DAGAR PÅ GOTLAND MED DIG! :'D
LunaLovegood1 saknar dig! ♥ Voldy0000 Freya! Hoppas att du har det bra! Dramione99 Jag kommer aldrig att ångra den dagen då jag skickade en uggla! Att skriva med dig de här månaderna betyder så mycket för mig! AlexZz Inte för att vi skriver så mycket, men det är sjukt kul när vi gör det! (för mig iallafall NI ÄR AWESOME! DET FINNS INGET ANNAT ATT SÄGA! :'D
31 jul, 2012 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen