@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
*Host host* Bläää för att vara sjuk!
5 maj, 2013 16:23 |
|
Dramione99
Elev |
klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää
5 maj, 2013 16:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
5 maj, 2013 16:34 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket. Skrivet av Dramione99: klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää Något skolprojekt? 5 maj, 2013 16:36 |
|
EmahS
Elev |
Jag har sett Springsteen live.
Nu kan jag typ dö lycklig. Det var bland det mäktigaste någonsin. Alla bör se honom live någon gång!
5 maj, 2013 16:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket. Skrivet av Dramione99: klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää Något skolprojekt? Ja det är en hel del... Vad läser du? 5 maj, 2013 16:39 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket. Skrivet av Dramione99: klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää Något skolprojekt? Ja det är en hel del... Vad läser du? Anne på Grönkulla, haha. Vi fick välja. 5 maj, 2013 16:40 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket. Skrivet av Dramione99: klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää Något skolprojekt? Ja det är en hel del... Vad läser du? Anne på Grönkulla, haha. Vi fick välja. Nya böcker är ofta mer spännande 5 maj, 2013 16:40 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Nymfadora Tonks: Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket. Skrivet av Dramione99: klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää Något skolprojekt? Ja det är en hel del... Vad läser du? Anne på Grönkulla, haha. Vi fick välja. Nya böcker är ofta mer spännande Men ja, verkligen ... 5 maj, 2013 16:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag har sett Springsteen live. Nu kan jag typ dö lycklig. Det var bland det mäktigaste någonsin. Alla bör se honom live någon gång! Jag är inget särskilt stort fan av honom men det hade nog varit häftigt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 maj, 2013 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen