Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12311 12312 12313 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


*Host host* Bläää för att vara sjuk!

5 maj, 2013 16:23

Dramione99
Elev

Avatar


klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää

5 maj, 2013 16:30

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää

Något skolprojekt?

5 maj, 2013 16:34

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää

Något skolprojekt?
Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket.

5 maj, 2013 16:36

EmahS
Elev

Avatar


Jag har sett Springsteen live.
Nu kan jag typ dö lycklig. Det var bland det mäktigaste någonsin.
Alla bör se honom live någon gång!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

5 maj, 2013 16:38

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää

Något skolprojekt?
Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket.

Ja det är en hel del...
Vad läser du?

5 maj, 2013 16:39

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää

Något skolprojekt?
Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket.

Ja det är en hel del...
Vad läser du?

Anne på Grönkulla, haha. Vi fick välja. Den var väl mysig, men ja ... NEJ. Klassiker är ändå trist.

5 maj, 2013 16:40

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää

Något skolprojekt?
Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket.

Ja det är en hel del...
Vad läser du?

Anne på Grönkulla, haha. Vi fick välja. Den var väl mysig, men ja ... NEJ. Klassiker är ändå trist.

Nya böcker är ofta mer spännande

5 maj, 2013 16:40

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Dramione99:
klassisker är inget kul arbetsområde, asså bläääää

Något skolprojekt?
Ja, man ska läsa en klassisker, skriva läsloggar, göra ett författarporträtt och skriva lite allmänt om de tre tidsepokerna ... det blir ganska mycket.

Ja det är en hel del...
Vad läser du?

Anne på Grönkulla, haha. Vi fick välja. Den var väl mysig, men ja ... NEJ. Klassiker är ändå trist.

Nya böcker är ofta mer spännande

Men ja, verkligen ...

5 maj, 2013 16:41

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Jag har sett Springsteen live.
Nu kan jag typ dö lycklig. Det var bland det mäktigaste någonsin.
Alla bör se honom live någon gång!

Jag är inget särskilt stort fan av honom men det hade nog varit häftigt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 maj, 2013 16:42

1 2 3 ... 12311 12312 12313 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.