Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
HannaPanna, tack så mkt!
30 jul, 2012 20:11 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: En komplimang till linnvendela. Du är så snäll och mysig... ♥ Hihi, du är också snäll. Och mysig ♥ Jaha. 30 jul, 2012 20:11 |
|
_SanD_
Elev |
30 jul, 2012 20:44 |
|
Ida S
Lärare |
Ni är rätt så väldigt snyggare ♥ Tack till er mugglisar som nämnt mig det senaste, jag tycker att ni är fantastiska personer! ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 30 jul, 2012 22:15 |
|
Lunah~
Elev |
hihihihi C: Skrivet av Borttagen: Lunah~ du ska veta att du är helt awesome! Och sluta aldrig spela mugglis!!❤❤ hahah never Skrivet av Borttagen: Lunah~ - JAGGGG!?!?! hihihi, nej en apa mittemot vettu XDD
30 jul, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: fannyy. Jag vet inte var jag ska börja med det här. Du är den bästa jag har. Jag är så obeskrivligt glad att jag träffade dig. Vem skulle jag ha varit utan dig? Vem skulle Frida vara utan sin Fanny? Utan sin sjungande köttbulle? Utan sin andra hälft? Tänk vad vi har gått igenom. Mobbning, självskadebeteende, självmordstankar, ångest - allt. Minns du i sexan, när jag skrev det där till dig? Och dagen därpå kom du hem till mig? En sån sak kan göra så mycket. Minns du i sjuan, när de berättade att vi skulle splittras? Hur vi sjönk ihop, stirrade ner i bänkarna och väntade på att bättre tider skulle komma. Minns du när vi blev sams igen, för snart ett år sen? Alla våra galna minnen finner jag inte ord för att beskriva. När vi var ensamma hemma hos mig över en helg? Alla knäppa citat? Alla våra helgalna moments. Ingen kan ersätta dig. Om en vecka sitter vi på en buss påväg mot Frankrike. Tänk vad som väntar på oss! Vilken upplevelse! Kulturen, människorna, kanske till och med maten. Tänk hur många Fanny&Frida-moments vi kommer ha. Vilka sjuka skratt och händelser vi kommer att få leva oss igenom. Det här kommer att bara att göra oss tightare. Det finns många människor som jag bryr mig om och vill att de ska må bra, men ingen som dig. När du mår dåligt mår jag dåligt, när du är glad är jag glad, när du är förtvivlad är jag förtvivlad and the list goes on. Jag känner ingen så unik, enastående och underbar människa som du. Du är den finaste, starkaste och bästa människan som finns. Den som säger något annat, eller ger dig skit är inte klok. Du är den som kan få mig att må som bäst, men även som värst. Med våra ord mot varandra kan vi träffa varandra som knivar. För dina ord kan göra så ont, lika väl som de kan värma. Du är den bästa jag vet, jag menar det verkligen. Jag älskar dig. Bästaste Frida. Jag älskar dig, allt du gjort för mig, för du har gjort mig till den jag är. Vi har gått igenom så mycket på så lite tid, och jag tror att det har format oss båda och vår vänskap. Jag är glad att jag träffade dig den där dagen i december, trots att jag många gånger önskat att jag inte gjort det. Du är den jag vänder mig till i alla lägen, oavsett om jag fått en ny tröja, färgat håret eller bara vill ligga under täcket resten av livet och gråta. Du är verkligen bäst. Puss 30 jul, 2012 23:16 |
|
Little J
Elev |
31 jul, 2012 07:49 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
HannaPanna: I really don't know, maybe because you are so wonderful! ♥
31 jul, 2012 10:51 |
|
HannaPanna
Elev |
ginnyw123, _SanD_, Dramione99, Little J, PansyParkinson♥: Jag talar endast sanning finisar ♥
Nymfadora Tonks, aww, du e! ♥ Little J: Nej, eller jag har typ ett konto.. Men det r någonting jag måste göra som jag inte förstår o.O
31 jul, 2012 10:54 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Awesome skulle jag vilja fylla i Och det är inget mot vad du är! ♥ 31 jul, 2012 11:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen