Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
the marauder
Elev |
22 dec, 2013 01:40 |
|
SevLoveer
Elev |
Har gått ner 3 kg och ÄR SÅ JÄKLA GLAD
nu väger jag 65 kg time to lose some more 50 kg är min drömvikt kommer ta lång tid
22 dec, 2013 14:13 |
|
Borttagen
|
Sweetheart, you better watch out. Du har förstört mig och jag lovar att jag ska förstöra dig.
22 dec, 2013 18:52 |
|
Siriusis
Elev |
En nära vän till familjen ligger på sjukhuset och är sjuk. Jag ser henne som min farmor eftersom jag aldrig kände min.
Men hon ligger i alla fall där och fick reda på det imorse. "Farmor ligger på sjukhuset" "Vah?" "Ah" "Oh" "VAR INTE SÅ JÄVLA OFÖRSKÄMD yada yada yada" Ursäkta mig? Är jag oförskämd för att jag ska oh? Jag trodde seriöst att min syster visste att jag inte är personen som visar känslor. Jag bryter inte ihop och gråter när jag är ledsen och jag håller bara tyst när jag är orolig. När min hund (o bästa vän) fick åka till veterinären så fick jag panik men visade inte det. Jag är orolig, men jag visar det bara inte. Hai 22 dec, 2013 20:25 |
|
Ginny_Power
Elev |
22 dec, 2013 22:29 |
|
Zendaya
Elev |
Hade en (godartad) i pannan en ganska lång tid innan mamma tog mig till läkaren. Säg till någon om du är rädd och så. Den jag hade gjorde ganska ont och var obehaglig, verkligen inget jag gillade. Hoppas det inte är något.
22 dec, 2013 22:35 |
|
Borttagen
|
Alltså hjäääälp rodnar så mycket av glädje att jag inte vet vad jag ska skriva tillbaka.
23 dec, 2013 00:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså hjäääälp rodnar så mycket av glädje att jag inte vet vad jag ska skriva tillbaka. Får man fråga vad som skrevs xD haha, jag är för jävla nyfiken...alltid. 23 dec, 2013 11:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Alltså hjäääälp rodnar så mycket av glädje att jag inte vet vad jag ska skriva tillbaka. Får man fråga vad som skrevs xD haha, jag är för jävla nyfiken...alltid. Alltså för mig var det en komplimang som verkligen, verkligen tog skruv - han skrev att jag är den mest intelligenta tjej han känner. Det är en komplimang som betyder något för mig ^^ 23 dec, 2013 12:37 |
|
Borttagen
|
BETYG:
Spoiler: Tryck här för att visa! 23 dec, 2013 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen