@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som har någon idé om varför det gör skitont i högra sidan av bröstkorgen när jag andas in?
4 maj, 2013 22:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som har någon idé om varför det gör skitont i högra sidan av bröstkorgen när jag andas in? hm.... Nu kom jag inte på nån ide inte ens en galen ide kom jag på 4 maj, 2013 22:40 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av M4L13: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av M4L13: kollar på kattungar på youtube och jaG KAN INTE KATTUNGAR ÄR SÅ JÄVLA SÖTA I FUCKING CAN'T They are. Och lätta att ta hand om god ge mig en kattunge snällasnällasnälla UHUHU Försök förhandla med dina föräldrar o lova att ta ansvar för den osv? Ge dom mat/vatten två ggr per dag o göra rent lådan en gång per dag är väll det som krävs som kan vara "jobbigt" Enda nackdelen är väll försäkring som kostar runt 500 per år. jag ska allt övertala pappa!
4 maj, 2013 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men seriöst. Ska man inte kunna skriva med personer(that just happens to be boys) runt om i världen i en chatt-app, utan att de ska kräva nakenbilder och att man ska prata 'dirty talk' och allt sånt med dem? Och nu sitter han och tjatar omg.. Lägg av liksom. omg har människor ingen respekt?? Nej precis, undrar ju samma sak.. Har inte träffat en enda person på de där apparna som inte betett sig någorlunda respektfullt, som vart kille då alltså. 4 maj, 2013 22:44 |
|
Elma00
Elev |
4 maj, 2013 22:45 |
|
Solkatten
Elev |
Gråter varje gång jag ser på Björnbröder...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 22:57 |
|
Ginny00
Elev |
Dags för att kollapsa i sängen. Finally wiihh
4 maj, 2013 23:07 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Seg kväll.. Mina vänner gick ut utan mig igen
4 maj, 2013 23:11 |
|
ginnyw123
Elev |
4 maj, 2013 23:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Klaga inte på alla de där små finnarna du har i ansiktet,
tänk på mig, jag är en jäkla stor en... 4 maj, 2013 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen