@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tvilling
Elev |
Då är man konfirmerad! (;
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 4 maj, 2013 21:27 |
|
Solkatten
Elev |
Funderar på att se Björnbjöder nu. :3 Det var evigheter sedan jag såg den.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 21:29 |
|
Hedwig96
Elev |
Ishockey är kul att se på, fotboll däremot är inte min sak, tycker det är tråkigt (asså när olika länder spelar)
Finland vann just Ishockey matchen mot Slovakien med 2-0 jeee 4 maj, 2013 21:30 |
|
LolFeelings
Elev |
Har spelat klart Alice: Madness Returns nu, first time. Det tog ett år och tre månader.
De listar i princip alla som jobbar på EA i credits och då kan jag lätt säga att alla listade borde vara idioter, även fast jag tycker om spelet.
4 maj, 2013 21:30 |
|
baramin
Elev |
Grattis på star wars-dagen förresten! Hade helt glömt bort det. May the forth be with you ♥
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 maj, 2013 21:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Ishockey är kul att se på, fotboll däremot är inte min sak, tycker det är tråkigt (asså när olika länder spelar) Finland vann just Ishockey matchen mot Slovakien med 2-0 jeee Princip alla sporter är roligare att se på än fotboll. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 21:32 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av M4L13: kollar på kattungar på youtube och jaG KAN INTE KATTUNGAR ÄR SÅ JÄVLA SÖTA I FUCKING CAN'T They are. Och lätta att ta hand om god ge mig en kattunge snällasnällasnälla UHUHU
4 maj, 2013 21:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Ishockey är kul att se på, fotboll däremot är inte min sak, tycker det är tråkigt (asså när olika länder spelar) Finland vann just Ishockey matchen mot Slovakien med 2-0 jeee Princip alla sporter är roligare att se på än fotboll. ja okej håller med, men Ishockey är bäst! 4 maj, 2013 21:33 |
|
smartbabe
Elev |
4 maj, 2013 21:34 |
|
Solkatten
Elev |
Någon mer som kommer ihåg Superhjältarna och Bionicle?! Åh! Det var två av mina favoritfilmer! *nostalgi* Jag och min bror hade Bionicle figurer och sådant spel. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen