Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12301 12302 12303 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Victor Wood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victor Wood:
Jag fyller år idag! Gratulationer?
Congratz
Tack!

4 maj, 2013 20:48

Ginny00
Elev

Avatar


Sitter och stalkar folk på Instagram..

4 maj, 2013 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Pixie:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m3io7uigbe1qg35tio1_500.gif
♥♥♥

Den tecknade suger. :< Hatar den.

Jag älskar den! Så himla underbar film! Älskar alla filmer om Alice i underlandet! Och boken såklart! Var en av mina favoritböcker när jag var liten!

jag tyckte den var sjukt läskig!
dendär kaninen med klockan var värst, haha. jag tyckte att de verkade som om alla i underlandet var psychos som försökte lura henne till psychornas lilla håla där de skulle tortera henne till döds, och hon var ensam och sprang för sitt liv förbi allt och förtvivlat försökte ta sig hem. jag grät mig till sömns då jag hade sett filmen (den tecknade) haha.
jag vet att handlingen är helt annorlunda och nu tycker jag det är en jättefin berättelse, men då... ja. jag tror nog jag inte vågade titta så mycket på filmen egentligen och missförstod handlingen rejält.

4 maj, 2013 20:53

M4L13
Elev

Avatar


kollar på kattungar på youtube och jaG KAN INTE KATTUNGAR ÄR SÅ JÄVLA SÖTA I FUCKING CAN'T

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

4 maj, 2013 20:55

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
kollar på kattungar på youtube och jaG KAN INTE KATTUNGAR ÄR SÅ JÄVLA SÖTA I FUCKING CAN'T


They are. Och lätta att ta hand om

4 maj, 2013 20:55

Ginny00
Elev

Avatar


Jag och mamma kollar på Smartare än en femteklassare och stönar åt hur dumma alla är.

4 maj, 2013 20:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag och mamma kollar på Smartare än en femteklassare och stönar åt hur dumma alla är.

Fast en person klarade ju faktiskt alla frågor Men jag måste hålla med om att vissa var rätt dumma...!

4 maj, 2013 21:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Pixie:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Pixie:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m3io7uigbe1qg35tio1_500.gif
♥♥♥

Den tecknade suger. :< Hatar den.

Jag älskar den! Så himla underbar film! Älskar alla filmer om Alice i underlandet! Och boken såklart! Var en av mina favoritböcker när jag var liten!

jag tyckte den var sjukt läskig!
dendär kaninen med klockan var värst, haha. jag tyckte att de verkade som om alla i underlandet var psychos som försökte lura henne till psychornas lilla håla där de skulle tortera henne till döds, och hon var ensam och sprang för sitt liv förbi allt och förtvivlat försökte ta sig hem. jag grät mig till sömns då jag hade sett filmen (den tecknade) haha.
jag vet att handlingen är helt annorlunda och nu tycker jag det är en jättefin berättelse, men då... ja. jag tror nog jag inte vågade titta så mycket på filmen egentligen och missförstod handlingen rejält.

Jag tyckte också den var läskig. Med alla de där skumma djuren i skogen. Jag har aldrig tyckt om den. Däremot är den otecknade skit bra, haha. Älskar den. ♥ Johnny Depp är bäst!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 maj, 2013 21:01

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Victor Wood:
Jag fyller år idag! Gratulationer?

Grattulis
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.styleroom.se%2Fimage%2Fscaled%2Fnormal%2Fgp2y%2F1%2F49333-t%25C3%25A5rta.jpg

4 maj, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


Min familjs pratar om min lillebror Oscars tänder som aldrig vill växa ut.

Oscar: Den tanden var jättevig


X"D VIIIIG ♥

4 maj, 2013 21:02

1 2 3 ... 12301 12302 12303 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.