@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victor Wood
Elev |
Tack!
4 maj, 2013 20:48 |
|
Ginny00
Elev |
Sitter och stalkar folk på Instagram..
4 maj, 2013 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Jag älskar den! Så himla underbar film! Älskar alla filmer om Alice i underlandet! Och boken såklart! Var en av mina favoritböcker när jag var liten! jag tyckte den var sjukt läskig! dendär kaninen med klockan var värst, haha. jag tyckte att de verkade som om alla i underlandet var psychos som försökte lura henne till psychornas lilla håla där de skulle tortera henne till döds, och hon var ensam och sprang för sitt liv förbi allt och förtvivlat försökte ta sig hem. jag grät mig till sömns då jag hade sett filmen (den tecknade) haha. jag vet att handlingen är helt annorlunda och nu tycker jag det är en jättefin berättelse, men då... ja. jag tror nog jag inte vågade titta så mycket på filmen egentligen och missförstod handlingen rejält. 4 maj, 2013 20:53 |
|
M4L13
Elev |
4 maj, 2013 20:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av M4L13: kollar på kattungar på youtube och jaG KAN INTE KATTUNGAR ÄR SÅ JÄVLA SÖTA I FUCKING CAN'T They are. Och lätta att ta hand om 4 maj, 2013 20:55 |
|
Ginny00
Elev |
Jag och mamma kollar på Smartare än en femteklassare och stönar åt hur dumma alla är.
4 maj, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag och mamma kollar på Smartare än en femteklassare och stönar åt hur dumma alla är. Fast en person klarade ju faktiskt alla frågor 4 maj, 2013 21:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Jag älskar den! Så himla underbar film! Älskar alla filmer om Alice i underlandet! Och boken såklart! Var en av mina favoritböcker när jag var liten! jag tyckte den var sjukt läskig! dendär kaninen med klockan var värst, haha. jag tyckte att de verkade som om alla i underlandet var psychos som försökte lura henne till psychornas lilla håla där de skulle tortera henne till döds, och hon var ensam och sprang för sitt liv förbi allt och förtvivlat försökte ta sig hem. jag grät mig till sömns då jag hade sett filmen (den tecknade) haha. jag vet att handlingen är helt annorlunda och nu tycker jag det är en jättefin berättelse, men då... ja. jag tror nog jag inte vågade titta så mycket på filmen egentligen och missförstod handlingen rejält. Jag tyckte också den var läskig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 21:01 |
|
Hedwig96
Elev |
4 maj, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Min familjs pratar om min lillebror Oscars tänder som aldrig vill växa ut.
Oscar: Den tanden var jättevig X"D VIIIIG ♥ 4 maj, 2013 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen