@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, det blir det inte ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Svenska och engelska D: Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!! Vad ska ni göra? då blir det väl som en dikt? åå vad kul!! jag kan hjälpa dig om du vill....XD okay... då blir det svårt...XD 4 maj, 2013 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, haha xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nej, det blir det inte ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Svenska och engelska D: Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!! Vad ska ni göra? då blir det väl som en dikt? åå vad kul!! jag kan hjälpa dig om du vill....XD okay... då blir det svårt...XD 4 maj, 2013 20:06 |
|
Pixie
Elev |
4 maj, 2013 20:09 |
|
Obliviate_
Elev |
Någon som har en iphone 8 gig som kan hjälpa mig?
räcker en sånn o använda? Har en 16 gb o har enbart användt 6 av dom på tre år men.. AH. jag vet INTE D: 4 maj, 2013 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Den tecknade suger. :< Hatar den. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 maj, 2013 20:31 |
|
M4L13
Elev |
och nu ska vi inte skaffa den ;_;
4 maj, 2013 20:34 |
|
Victor Wood
Elev |
Jag fyller år idag! Gratulationer?
4 maj, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Congratz
4 maj, 2013 20:43 |
|
Ginny00
Elev |
Sitter framför Gröna Lunds hemsida och taggar ♥
4 maj, 2013 20:44 |
|
Pixie
Elev |
Jag älskar den! Så himla underbar film! Älskar alla filmer om Alice i underlandet! Och boken såklart! Var en av mina favoritböcker när jag var liten!
4 maj, 2013 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen