Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12299 12300 12301 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nu ska jag plugga. YAY :'(

4 maj, 2013 19:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag plugga. YAY :'(

Vad ska du plugga?

4 maj, 2013 19:49

Lunah~
Elev

Avatar


4 maj, 2013 19:54

Hedwig96
Elev

Avatar


ASSÅ BARA DE FÖRSTA 10 SEKUNDERNA, KÄNNER NI IGEN DET??? kom på min Ipod plötsligt! jag kom på direkt!!




4 maj, 2013 19:54

Pixie
Elev

Avatar


jag impulsmålade mina tånaglar ljusrosa
nu har jag fina fötter iaf

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

4 maj, 2013 19:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag plugga. YAY :'(

Vad ska du plugga?
Svenska och engelska D:

4 maj, 2013 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag plugga. YAY :'(

Vad ska du plugga?
Svenska och engelska D:

ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!!
Vad ska ni göra?

4 maj, 2013 20:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag plugga. YAY :'(

Vad ska du plugga?
Svenska och engelska D:

ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!!
Vad ska ni göra?
Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha

4 maj, 2013 20:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag plugga. YAY :'(

Vad ska du plugga?
Svenska och engelska D:

ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!!
Vad ska ni göra?
Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha

då blir det väl som en dikt?
åå vad kul!!
jag kan hjälpa dig om du vill....XD

4 maj, 2013 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag plugga. YAY :'(

Vad ska du plugga?
Svenska och engelska D:

ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!!
Vad ska ni göra?
Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha

då blir det väl som en dikt?
åå vad kul!!
jag kan hjälpa dig om du vill....XD
Nej, det blir det inte ^^

4 maj, 2013 20:05

1 2 3 ... 12299 12300 12301 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.