@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu ska jag plugga. YAY :'(
4 maj, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? 4 maj, 2013 19:49 |
|
Lunah~
Elev |
4 maj, 2013 19:54 |
|
Hedwig96
Elev |
ASSÅ BARA DE FÖRSTA 10 SEKUNDERNA, KÄNNER NI IGEN DET??? kom på min Ipod plötsligt! jag kom på direkt!!
4 maj, 2013 19:54 |
|
Pixie
Elev |
4 maj, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Svenska och engelska D:Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? 4 maj, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Svenska och engelska D: Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!! Vad ska ni göra? 4 maj, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Svenska och engelska D: Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!! Vad ska ni göra? 4 maj, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Svenska och engelska D: Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!! Vad ska ni göra? då blir det väl som en dikt? åå vad kul!! jag kan hjälpa dig om du vill....XD 4 maj, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nej, det blir det inte ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi ska gestalta känslor och sådant, just nu håller jag på med att gestalta "en vacker vinterdag", men får inte använda orden vacker och vinterdag D: Det är inte svårt, men asjobbigt haha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Svenska och engelska D: Skrivet av Borttagen: Nu ska jag plugga. YAY :'( Vad ska du plugga? ÅÅ svenska är ju askul!! och vi ska alltid bara läsa....Det gör jag typ hela tiden ändå!! Vad ska ni göra? då blir det väl som en dikt? åå vad kul!! jag kan hjälpa dig om du vill....XD 4 maj, 2013 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen