Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Ida Ginny Lovegood du är en bra vän! Irl och på mugglis♥ Tack du med! Hihi ♥ 30 jul, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Thalia: Du är riktigt kul att chatta med, och du verkr vara en awsome tjej.♥
30 jul, 2012 15:17 |
|
Borttagen
|
Majen00 för att hon står ut med mig, det är hon värt en komplimang för.
30 jul, 2012 15:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Thalia: Du är riktigt kul att chatta med, och du verkr vara en awsome tjej.♥ Tack så mycket, vännen! ♥ Du är... Wonderfull! ♥ 30 jul, 2012 16:20 |
|
HannaPanna
Elev |
MissFnissginnyw123Nymfadora Tonks_SanD_LunaLovegood1HarryPotterrDini99.Ginny.PotterHungerGinny00BallongDramione99MajisAlvaRawenclawCindyaviforsharry potter fanetVoldy0000Lizzie LovegoodLittle JPansyParkinson♥Bombarda ♥
OMR GUYS! WHY ARE YOU SO AWESOME, PERFECT, FANTASTIC, WONDERFUL AND ALL OF THAT!? ♥
30 jul, 2012 16:46 |
|
ginnyw123
Elev |
30 jul, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
haha tack :'D Smickrad att jag är ända slytherinaren som syns i grönt o.o
PANSY > Y U NO GREEN?! 30 jul, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Majen00 för att hon står ut med mig, det är hon värt en komplimang för. Det är svårt att stå ut med dig, men jag försöker XD 30 jul, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Majen00 för att hon står ut med mig, det är hon värt en komplimang för. Det är svårt att stå ut med dig, men jag försöker XD tack så mycket! 30 jul, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
HannaPanna: Ska du säga sötis? ♥ Tack! ♥
30 jul, 2012 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen