Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anonym
Elev |
Kul! Brukar Kolla in mugglis ibland pa nastał :3
11 sep, 2011 01:37 |
|
Enchanted
Elev |
pandan
Vi har en årsförbrukning av toblerone som Mona Sahlin köpte för skattepengarna! Nuu blev du allt avundsjuk va? 11 sep, 2011 01:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: pandan Vi har en årsförbrukning av toblerone som Mona Sahlin köpte för skattepengarna! Nuu blev du allt avundsjuk va? Men för fan, det var dit vår budget gick. Adams föräldrar har betalat extrem skatt för att finansiera er fest. Fan också, det var därför vi bara fick äpplen i fiskedammen. : // 11 sep, 2011 01:40
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-11 kl. 01:41
|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: pandan Vi har en årsförbrukning av toblerone som Mona Sahlin köpte för skattepengarna! Nuu blev du allt avundsjuk va? Men för fan, det var dit vår budget gick. Adams föräldrar har betalat skatt för att finansiera er fest. Fan också, det var därför vi bara fick äpplen i fiskedammen. : // Jag bakade en kaka som jag precis tog med! 11 sep, 2011 01:41 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: pandan Vi har en årsförbrukning av toblerone som Mona Sahlin köpte för skattepengarna! Nuu blev du allt avundsjuk va? Men för fan, det var dit vår budget gick. Adams föräldrar har betalat skatt för att finansiera er fest. Fan också, det var därför vi bara fick äpplen i fiskedammen. : // Nanana 11 sep, 2011 01:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: pandan Vi har en årsförbrukning av toblerone som Mona Sahlin köpte för skattepengarna! Nuu blev du allt avundsjuk va? Men för fan, det var dit vår budget gick. Adams föräldrar har betalat skatt för att finansiera er fest. Fan också, det var därför vi bara fick äpplen i fiskedammen. : // Jag bakade en kaka som jag precis tog med! PANDAKAKA! 8D 11 sep, 2011 18:52 |
|
Enchanted
Elev |
11 sep, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Enchanted: Sho bre, vad händer jao? Nu har kväll/natt tråden öppnat igen! FEST PÅ MUGGLIS!! FEST PÅ MUGGLIS, FEST PÅ MUGGLIS. NUUUUUUUUUUUU! *vifta med chipspåsar Adam-style* 11 sep, 2011 18:56 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Enchanted: Sho bre, vad händer jao? Nu har kväll/natt tråden öppnat igen! FEST PÅ MUGGLIS!! FEST PÅ MUGGLIS, FEST PÅ MUGGLIS. NUUUUUUUUUUUU! *vifta med chipspåsar Adam-style* *Dansar runt med vodka flaska Fredrik-style* http://www.youtube.com/watch?v=-Dmq8QEKLqU 11 sep, 2011 18:57 |
|
GinnyOlivia
Elev |
11 sep, 2011 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen