TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD 14 okt, 2017 11:04 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 11:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus 14 okt, 2017 11:14 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 11:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: -.-Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum 14 okt, 2017 11:18 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 11:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, 14 okt, 2017 11:20 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis ![]() And I'm very sorry... for being awesome
14 okt, 2017 11:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Odi te Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: CLAUDITIS! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: -.- Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Du är det! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Jaja, lär oss svordomar xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Nah....eller jooooo men vi lär oss Jag vill lära mig Latin men det är svårt Vi tar första lektion i dag xD Primus Non malum Sed suavis es, Te amo nimis 14 okt, 2017 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen