the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Hm kanske " sa Isac som inte kände sig så hungrig på blod idag men visste att han var tvungen att dricka blod varje dag.
19 nov, 2015 18:28
|
|
Borttagen
|
"jag menar med tanken att ni har fiender på skolan så ska väl du vara förbered för det värsta?" sa Theodore lite osäkert.
19 nov, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
" Ja måste tydligen det " sa Isac och reste sig han ville inte ta från Theo den här gången.
19 nov, 2015 18:31
|
|
Borttagen
|
Theodore började att läsa sin bok igen. Den handlade om historiska saker som hade hänt.
19 nov, 2015 18:33
|
|
Borttagen
|
Isac gick ut ur rummet och började leta efter de som han visste hade blodtyp 0.
" typ hela skolan är ju tom " sa Isac med en suck.
19 nov, 2015 18:35
|
|
Borttagen
|
Cisco var fortfarande lite ovan med skolan så han kollade omkring lite grann för att lära sig vart allting låg någonstans.
"Den här skolan är ganska stor" mumlade Cisco lite lågt.
19 nov, 2015 18:36
|
|
Borttagen
|
Isac kollade och suckade han hade inte hittat Cisco ännu. Han började känna sig småhungrig.
19 nov, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
Caroline såg Cisco och suckade lite grann.
"Vad gör du här?" frågade Caroline.
"jag kollar omkring det är allt" sa Cisco.
"Det här är klass C's korridor och det jag förstår är att du har ingen anledning att vara här" sa Caroline.
Cisco suckade och gick iväg från Caroline. Han visste att det inte var någon ide att säga ifrån.
19 nov, 2015 21:53
|
|
Borttagen
|
Där är han ju " tänkte Isac då han såg Cisco han såg sen mot klass C:s korridor. Kanske bör varna Caroline om Ian tänkte Isac.
19 nov, 2015 22:14
|
|
Borttagen
|
Cisco så mot Isa.
"Din kusin verkade arg på mig" sa Cisco
19 nov, 2015 22:15
|
Du får inte svara på den här tråden.